fedtforbrændings suppen? nogen der kender den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.704 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

Seker

Ja... Er der nogen herinde der har prøvet den, og ved om den virker:-)

Skal af med nogle kilo, og gerne inden sommerferien:-) Er lidt sent på den ja...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Kvindemin

Seker skriver:

Ja... Er der nogen herinde der har prøvet den, og ved om den virker:-)

Skal af med nogle kilo, og gerne inden sommerferien:-) Er lidt sent på den ja...

Ej den vil jeg også være med på

Anmeld

21. maj 2011

DLM

jeg kigger lige med her det lyder da interessant

Anmeld

21. maj 2011

Nessie

Også mig

Anmeld

21. maj 2011

Seker

Alle er med på en kigger:-) dejligt...

Men ingen som kender den....?????????? Den skulle være effektiv og samtidig sund for kroppen

Anmeld

21. maj 2011

Shibby

Google: Hamlets suppekur.. Der finder du den..Den ligner bræk og smager af bræk..Den er hardcore,men den virker. Fraråder den. Anbefaler kostomlægning istedet

Anmeld

21. maj 2011

Frk.Skruk

Seker skriver:

Alle er med på en kigger:-) dejligt...

Men ingen som kender den....?????????? Den skulle være effektiv og samtidig sund for kroppen

Måske er det den her

1 stor dåse flåede tomater eller 500-800 gr. friske
Mindst 3 store grønne løg
½ hvidkålshoved
2 dåser grønne bønner eller friske
1 kg gulerødder
2 grønne peberfrugter
1 bundt bladselleri
6 stk. bouillonterninger
1 dåse oksekødsfond (suppe) og gerne så fedtfattig som muligt
1 pk. kinesisk tomatsuppe (evt. pose med tomatsuppe fra Knorr) eller 1 pk. Lipton Soup mix (kylling & nudler)
1 glas tacosauce – findes hot og mild. Vælg efter smag.

Jeg kender flere som har været på den her, men den er hård

De har tabt mellem 4 og 7 kilo på den uge man skal være på den

Håber jeg ku hjælpe

Anmeld

21. maj 2011

Lullusen

sådanne suppekure virker JA, man taber sig hurtigt.. men det er jo slet ikke holdbart i længden.. Ingen kan holde til KUN at spise suppe for evigt, når du stopper med kuren igen så tager du jo langsomt det på, som du har tabt.. eneste holdbare løsning er livsstilsændring/kost ændring.. ved godt det ikke går ligeså stærkt som en suppekur.. men det er stadig det eneste rigtige at gøre..

Fjern hvedemel, hvidt sukker, smør, mælk, fløde så vil du hurtigt se ændringer.. (erstat det hvide sukker med økologisk rørsukker, der er mineraler i, så det er bedre for dig.. men lad være at overdrive sukkerindtaget) og lad endelig være med at købe light produkter.. det er noget skidt..

Trick til den sødetand, når sukkertrangen melder sig så tag evt et par dråber frisk citron saft, det kan godt fjerne trangen.. og/eller spis noget sødt frugt som melon, vindruer, bananer eller lign

Ved godt du spurgte til suppekur, så SORRY der kom svar på noget helt andet.. men synes bare det er så ærgerligt når folk går på disse kure.. (kan sagtens forstå hvis du skal smide et par kg til en bestemt anledning i nærmeste fremtid, at du vælger en suppe kur.. så er det jo fint nok)

Anmeld

21. maj 2011

Frk.Skruk

Frk.Skruk skriver:

Måske er det den her

1 stor dåse flåede tomater eller 500-800 gr. friske
Mindst 3 store grønne løg
½ hvidkålshoved
2 dåser grønne bønner eller friske
1 kg gulerødder
2 grønne peberfrugter
1 bundt bladselleri
6 stk. bouillonterninger
1 dåse oksekødsfond (suppe) og gerne så fedtfattig som muligt
1 pk. kinesisk tomatsuppe (evt. pose med tomatsuppe fra Knorr) eller 1 pk. Lipton Soup mix (kylling & nudler)
1 glas tacosauce – findes hot og mild. Vælg efter smag.

Jeg kender flere som har været på den her, men den er hård

De har tabt mellem 4 og 7 kilo på den uge man skal være på den

Håber jeg ku hjælpe

Ugeforløbet
Dag 1:
Den første dag, skal man spise al den suppe man overhovedet kan. Derudover må man spise al den frugt, man overhovedet kan – undtagen bananer. Af drikkevarer må der drikkes usødet te, tranebærjuice eller vand.

Dag 2:
På kurens anden dag skal man igen spise al den suppe, man overhovedet kan få ned. På denne dag er det tilladt at spise alle de grøntsager man overhovedet kan. Dog må man ikke spise tørre bønner, ærter eller majs. Ved aftensmaden på denne dag må man få en bagt kartoffel med smør.

Dag 3:
Igen, spis så meget suppe som muligt. Derudover må man spise så mange frugter – undtagen bananer, spis lige så mange grøntsager som muligt men stadig ingen bønner og så videre.

Dag 4:
Bananer og skummetmælk. Spis 3 bananer og drik mest muligt vand denne dag. Spis suppe mindst én gang i løbet af dagen. Hvis man indtil denne dag har fulgt kuren til punkt og prikke vil man have tabt 2,5 – 3,5 kg.

Dag 5:
Endelig! På denne dag må der indtages så meget som op til 3 – 400 gram oksekød og en dåse tomater eller 6 friske tomater. Der skal drikkes ca. 2 liter vand og suppen skal spises mindst én gang på denne dag.

Dag 6:
Igen må der indtages oksekød – alt det oksekød man kan. Derudover skal man spise ligeså mange grøntsager man har lyst til. Suppen skal igen spises mindst én gang denne dag.

Dag 7:
Brune ris, usødet frugtjuice og grøntsager er stikordene til denne dag. Der må spises lige så meget man lyster og suppen skal igen spises mindst én gang.

Anmeld

21. maj 2011

Seker

Rigtig mange svare på noget andet end jeg spørger om.. Har opskriften og man spiser ikke kun suppe..

Jeg er mere interesseret i dem som har prøvet den....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.