Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mange tak allesammen tager meget gerne imod råd og erfaringer går jo trods alt op og ned af hende hver dag. Man kan ikke andet end at holde af hende!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia Foged skriver: hej i skønne på baby.dk Min mor har for nylig fået en blind hvalp, moderen er blanding af rottweiler og ukendt, faderen er boxer Hun er en fantastisk hvalp, meget livsglad og absolut ikke bange for noget - hun kan altid få en til at smile . Min mor har generelt meget erfaring med hunde da hun før havde kennel, men lige i denne situation er det lidt uvant . Vil så høre om nogle har gode forslag til beskæftigelse af hende, og hvordan man kan aktivere hende mentalt??Fysisk tosser hun gladdeligt rundt med min brors golden retriever, de er perlevenner de to ! Selvom hende vores golden normalt kan være lidt egenrådig når det kommer til andre hunde, kan Knirke (som hvalpen hedder) gøre alt ved hende og hun finder sig i det men håber i har lidt gode råd, da hun er en meget livlig hund Knusser..
hej i skønne på baby.dk Min mor har for nylig fået en blind hvalp, moderen er blanding af rottweiler og ukendt, faderen er boxer Hun er en fantastisk hvalp, meget livsglad og absolut ikke bange for noget - hun kan altid få en til at smile . Min mor har generelt meget erfaring med hunde da hun før havde kennel, men lige i denne situation er det lidt uvant . Vil så høre om nogle har gode forslag til beskæftigelse af hende, og hvordan man kan aktivere hende mentalt??Fysisk tosser hun gladdeligt rundt med min brors golden retriever, de er perlevenner de to ! Selvom hende vores golden normalt kan være lidt egenrådig når det kommer til andre hunde, kan Knirke (som hvalpen hedder) gøre alt ved hende og hun finder sig i det men håber i har lidt gode råd, da hun er en meget livlig hund Knusser..
Mit smelter for de billeder af BASSEN, fuck hvor er han bare dejlig altså
Håber det bedste for den i fremtiden - skønne lille basse
Nadia Foged skriver: Ja var tiderne nu sådan den dag idag var det nok væsentligt nemmere for en blind hund at omgåes men til hendes forsvar må jeg sige det er utroligt så dygtig hun er, vi har en stor indhegnet have og hun har da været gået ind i ting, og først ville hun forståeligt nok ikke gå ned at de få trin vi har fra døren og ned, men nu ligner det hun nærmest tæller hvor langt der er til hvert trin, og der hvor vi har sten hun er ikke i tvivl om hvor de er og går enten fint udenom eller henover men legetøj med klokke og duft kan vi ikke finde så meget af, hun har en bold med en snor på, indeni er en klokke, den bliver rusket som en i pokker Hun hygger sig meget..Hun var først kommet ud til anden familie, hvor hun kun var i 48 timer, fordi de mente opgaven var for stor :O Men ejeren fik hende tilbage og kørte helt fra københavn og herover med hende fordi de kunne mærke vi ville give hende et godt hjem Kun det bedste til hende, og gør vi så alt for Tak for de gode råd, er virkelig skønt
Ja var tiderne nu sådan den dag idag var det nok væsentligt nemmere for en blind hund at omgåes men til hendes forsvar må jeg sige det er utroligt så dygtig hun er, vi har en stor indhegnet have og hun har da været gået ind i ting, og først ville hun forståeligt nok ikke gå ned at de få trin vi har fra døren og ned, men nu ligner det hun nærmest tæller hvor langt der er til hvert trin, og der hvor vi har sten hun er ikke i tvivl om hvor de er og går enten fint udenom eller henover men legetøj med klokke og duft kan vi ikke finde så meget af, hun har en bold med en snor på, indeni er en klokke, den bliver rusket som en i pokker Hun hygger sig meget..Hun var først kommet ud til anden familie, hvor hun kun var i 48 timer, fordi de mente opgaven var for stor :O Men ejeren fik hende tilbage og kørte helt fra københavn og herover med hende fordi de kunne mærke vi ville give hende et godt hjem Kun det bedste til hende, og gør vi så alt for Tak for de gode råd, er virkelig skønt
Man kan jo godt få læderbolde og så få syet en bjælde ind i den. Det er noget en skomager kan klare.Og ellers var det så lidt.
FrøkenHedegaard skriver: Mit smelter for de billeder af BASSEN, fuck hvor er han bare dejlig altså Håber det bedste for den i fremtiden - skønne lille basse
HUN er også bare dejlig navnet knirke havde hun fået der hvor hun kom fra - og det ændre man ikke på Og maaange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128