Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lukasmor skriver: Jamen det er da dejligt at vide Det glæder jeg mig til Hvor køber du fondant henne? Via nettet?
Jamen det er da dejligt at vide Det glæder jeg mig til Hvor køber du fondant henne? Via nettet?
Ja, jeg købte det via specialkoebmanden.dk og kagebutikken.dk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SD21 skriver: Ja, jeg købte det via specialkoebmanden.dk og kagebutikken.dk
Lukasmor skriver: Mange tak Jeg køber mine ting på en hollandsk side hvor man sparer rigtig mange penge men jeg har ingen anelse om hvordan fondanten er der så jeg må hellere bruge dine links
Mange tak Jeg køber mine ting på en hollandsk side hvor man sparer rigtig mange penge men jeg har ingen anelse om hvordan fondanten er der så jeg må hellere bruge dine links
Okay, så ku det da være man sku prøve der ! Kan du ikk sende mig et link ? Man ku jo altid starte med at købe en pakke sammen med nogle andre småting
SD21 skriver: Okay, så ku det da være man sku prøve der ! Kan du ikk sende mig et link ? Man ku jo altid starte med at købe en pakke sammen med nogle andre småting
Lukasmor skriver: Det kan du tro, den kommer her: http://www.deleukstetaartenshop.nl/Fragten er kun 1 eller 2 dage længere end hvis den bliver sendt fra DK så det er bestemt det værd
Det kan du tro, den kommer her: http://www.deleukstetaartenshop.nl/Fragten er kun 1 eller 2 dage længere end hvis den bliver sendt fra DK så det er bestemt det værd
Super - tusind tak !!
SD21 skriver: Super - tusind tak !!
Lukasmor skriver: Selv tak Du kan trykke på "engelsk" oppe i højre hjørne Det så "tumpen" først da jeg havde skimtet mig frem til det jeg skulle have
Selv tak Du kan trykke på "engelsk" oppe i højre hjørne Det så "tumpen" først da jeg havde skimtet mig frem til det jeg skulle have
Haha Super
den er godt nok også blevet sej kan godt forstå du er stolt
mulle7430 skriver: den er godt nok også blevet sej kan godt forstå du er stolt
Tusind tak, jeg synes ihvertfald selv den er blevet ret god
SD21 skriver: Tusind tak, jeg synes ihvertfald selv den er blevet ret god
det er den ihvertfalde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128