En af weekendens kager :D (billedespam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

SD21

Carina:-) skriver:

Hvor er den flot

Mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Mira0911

Synes det er en ret fed kage... 

Anmeld

21. maj 2011

SD21

MoarJ skriver:

Synes det er en ret fed kage... 

Tusind tak

Anmeld

23. maj 2011

lukasmor

SD21 skriver:

Hej piger

Jeg synes da lige i skal se en af "weekendens" kager. Den er til en konfirmation, hvor de skulle være 50 mennesker. Det skulle være noget med en guitar og noget musik og dette blev så udfaldet Jeg er selv super stolt og tilfreds !

Den underste kage er lyse bunde og hindbærmousse. Den øverste er ren chokoladekage. Smurt op med smørcreme og pyntet med fondant og RI.

Wauw hvor er den flot! Puha, det er vel med at holde tungen lige i munden når man putter fondant ud over sådan en ?

Anmeld

23. maj 2011

SD21

Lukasmor skriver:

Wauw hvor er den flot! Puha, det er vel med at holde tungen lige i munden når man putter fondant ud over sådan en ?

Hihi. Det var faktisk min mor der overtrak guitaren, fordi jeg skulle lave fyld, så derfor fik hun lige lov til at overtrække den Men jeg har stadig svært ved ikke at få folder og sådan !

Og tusind tak !

Anmeld

23. maj 2011

lukasmor

SD21 skriver:

Hihi. Det var faktisk min mor der overtrak guitaren, fordi jeg skulle lave fyld, så derfor fik hun lige lov til at overtrække den Men jeg har stadig svært ved ikke at få folder og sådan !

Og tusind tak !

Puha ser ud til at være noget af et arbejde i hvert fald Godt klaret

Anmeld

23. maj 2011

SD21

Lukasmor skriver:

Puha ser ud til at være noget af et arbejde i hvert fald Godt klaret

Mange tak Det var faktisk ikke så slemt, for jeg købte fondanten færdig denne gang ! - Jeg plejer at lave MMF selv, men jeg skulle lave to konfirmationskager til samme dag, så det gad jeg ikke 

Din er altså også super flot - det kunne jeg sleeeet ikk i starten !

Anmeld

23. maj 2011

lukasmor

SD21 skriver:

Mange tak Det var faktisk ikke så slemt, for jeg købte fondanten færdig denne gang ! - Jeg plejer at lave MMF selv, men jeg skulle lave to konfirmationskager til samme dag, så det gad jeg ikke 

Din er altså også super flot - det kunne jeg sleeeet ikk i starten !

Wow! Jeg er helt "mæt" af at lave bare éen kage.. Ville ikke kunne lave flere samme dag!
Jeg vovede mig også ud i MMF da jeg tænkte at jeg ligeså godt kunne spare der hvor man kunne.. Det er dyrt nok i forvejen at starte op
Tak Håber jeg bliver ligeså dygtig som dig med noget mere øvelse

Anmeld

23. maj 2011

SD21

Lukasmor skriver:

Wow! Jeg er helt "mæt" af at lave bare éen kage.. Ville ikke kunne lave flere samme dag!
Jeg vovede mig også ud i MMF da jeg tænkte at jeg ligeså godt kunne spare der hvor man kunne.. Det er dyrt nok i forvejen at starte op
Tak Håber jeg bliver ligeså dygtig som dig med noget mere øvelse

Det gør du uden tvivl - især når du kan lave SÅ flot en kage første gang ! Jeg synes tit MMF'en driller, så derfor valgte jeg at bruge købe fondant. Sådan havde jeg det også i starten, men det bliver nemmere med tiden !

Anmeld

23. maj 2011

lukasmor

SD21 skriver:

Det gør du uden tvivl - især når du kan lave SÅ flot en kage første gang ! Jeg synes tit MMF'en driller, så derfor valgte jeg at bruge købe fondant. Sådan havde jeg det også i starten, men det bliver nemmere med tiden !

Jamen det er da dejligt at vide Det glæder jeg mig til

Hvor køber du fondant henne? Via nettet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.