Nogen der ved hvad det her er??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Malli

Svamp måske?

Min datter, har lidt utrolig meget af svamp de sidste måneder.

Vi har behandlet med svampemiddel, fra lægen. (noget værre sukkerstads) 

Det har hjulpet lynhurtigt, da hun efter endt behandling, kort efter fik det igen, måtte vi i gang med at tænke over om hun mon fik noget at spise, som kunne forårsage svampen.

Hun elsker vindruer, og fik det dagligt. Det slog mig pludselig at vindruer, og rosiner indeholder svampespore, og små børn, derfor ikke skal have dem i alt  for store mængder, så vi droppede dem helt for en periode  ... OG det hjalp! Måske du lige skal få det tjekket, og få det behandlet hvis det er svamp! God bedring herfra!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Zeus

Sanne og Nicklas skriver:

Syntes det ligner herpes rigtig meget og det smitter helt vild så syntes du/i skal kontakte lægevagten og få kigget på det.

Rigtig godbedring

Den der virus, der giver forkølelses sår?

Anmeld

21. maj 2011

forår

Hej

Måske at det kunne være den der hånd, fod og mundsyge?

Har dit bare nogen røde prikker på håndfladerne og fodsålerne?

Der kommer prikker på håndfladerne og fodsålene og i munden som efterfølgende blíver til blister som brister-

Det er ihvertfald en virus og man gør ikke noget ved det.

Men er jo ikke lægenså bare et forslag

god bedring

Dea

Anmeld

21. maj 2011

SaNiNa

Zeus skriver:

Den der virus, der giver forkølelses sår?

Ja men den kan komme andre stedder også jeg hvade det da jeg hvade kyssesyge på tungen også. og det gør virkelig ondt når man spise og drikker

Anmeld

21. maj 2011

Zeus

Hun virker overhovedet ikke, som om hun har ondt.. Hun har puttet alt i munden hele dagen, og hevet løs, og der har ikke været det mindste tegn på, at det gjorde ondt når hun gjorde det.. Det var også derfor jeg tænkte, at det nok ikke var alm blister, fordi de jo plejer at gøre ondt..?

Men synes der er kommet flere, for lige inden vi puttede hende, syntes jeg de også var kommet lidt på venstre side af hendes underlæbe

Anmeld

21. maj 2011

Zeus

forår skriver:

Hej

Måske at det kunne være den der hånd, fod og mundsyge?

Har dit bare nogen røde prikker på håndfladerne og fodsålerne?

Der kommer prikker på håndfladerne og fodsålene og i munden som efterfølgende blíver til blister som brister-

Det er ihvertfald en virus og man gør ikke noget ved det.

Men er jo ikke lægenså bare et forslag

god bedring

Dea

Nej, jeg kiggede også på hendes håndflader og under foden da jeg opdagede dem til at starte med, og der var ingenting

Anmeld

21. maj 2011

forår

Zeus skriver:

Nej, jeg kiggede også på hendes håndflader og under foden da jeg opdagede dem til at starte med, og der var ingenting

hmmm...mærkeligt.

Det er da altid noget at hun ikke virker besværet, men trælst er det da alligevel.

håber at i finder ud af hvad det er ....eller at det er væk i morgen

Anmeld

7. juni 2011

Pernille7

Hej, jeg er ny her og så dit billede via Google - fandt i ud af hvad det er? For min søns tunge ser præcis ligesådan ud, og han er pjevset og træt, men spiser godt...

Venlig hilsen Pernille

Anmeld

7. juni 2011

Zeus

Pernille7 skriver:

Hej, jeg er ny her og så dit billede via Google - fandt i ud af hvad det er? For min søns tunge ser præcis ligesådan ud, og han er pjevset og træt, men spiser godt...

Venlig hilsen Pernille

Det var svamp, det bredte sig ud over hele tungen, og op af begge kinder til sidst  Fik noget mycostatin hun skulle have 4 gange om dagen, og det er stort set væk nu

Anmeld

7. juni 2011

LenaJohansen

Tror det kan være den der hånd-mund-fod syge... Mener det er det den hedder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.