Nogen der ved hvad det her er??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.379 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

Zeus

Hun har dem på forreste del af tungen, og lidt på den øverste læbe på den våde kant? Det virker ikke som om hun er besværet af dem, eller at det gør ondt, så tror ikke det er blister?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

SussieThyssen

Det er altså meget svært at se..men umiddelbart ligner det trøske, selvom hun jo er noget gammel til at få det.
Men forsvinder det ikke i løbet af et par dage..her weekenden over..så ville jeg nu nok lige få lægen til at kigge på det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

Gætter også på det er trøske... 

Anmeld

21. maj 2011

signe.

synes ikke umiddelbart det ligner det trøske, min søn har døjet med.. hans lignede mere mælkebelægning, hvor jeg synes at det der ligner blæner, vabler, blister agtige nogen men ja, måske du skulle tage et smut forbi lægen mandag men  at hun ikke er synderligt generet af det

Anmeld

21. maj 2011

Zeus

Hun trøske da hun var nyfødt, og det ligner det her slet ikke.. Det er nogen små hvide individuelle blærer af en slags  

Men ja, får lige en tid ved lægen for en sikkerheds skyld

Anmeld

21. maj 2011

AA10

MoarJ skriver:

Gætter også på det er trøske... 

god bedring..

Anmeld

21. maj 2011

Worldwide

Synes nu hellere ikke det ligner trøske.. Hvis det er trøske kan man 'skrabe' det af med en finger - sådan fik vi det forklaret af lægen da vi var i tvivl om trunten havde det

L har nogle hvide knopper der ligner lidt dem de datter har på gummerne hist og her, og vi har sprugt lægen til råds, men hun mener ikke det er noget vi skal være urolige for, så længe det ikke er betændt eller til gene Men hellere en tur for meget til doktormand end en tur for lidt

Anmeld

21. maj 2011

Maise

jeg vil sige trøske eller anlæg til skoldkopper. det kan godt starte i munden som blære.

Anmeld

21. maj 2011

Zeus

Ej håber ikke det er skoldkopper da, det er hun alt alt for lille til  

Anmeld

21. maj 2011

SaNiNa

Syntes det ligner herpes rigtig meget og det smitter helt vild så syntes du/i skal kontakte lægevagten og få kigget på det.

Rigtig godbedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.