Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: ik nok med at de er fine... de er også mere snaskede i midten end almindelig snegle.... elllsker snask
ik nok med at de er fine... de er også mere snaskede i midten end almindelig snegle.... elllsker snask
Uhmmmm Dem skal jeg lave i dag så!
Slår du bare en alm knude på dem eller hvordan? Har lidt svært ved at tyde det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den bedste opskrift jeg kender på kanelsnegler er den fra "det søde liv" mums de er gode
Hertzum77 skriver: Den bedste opskrift jeg kender på kanelsnegler er den fra "det søde liv" mums de er gode
Ja den har jeg godt luret. Ser mega lækre ud. Men jeg har ikke de forme hun bruger til dem...
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Ja den har jeg godt luret. Ser mega lækre ud. Men jeg har ikke de forme hun bruger til dem...
Jeg har lavet dem uden forme og de blev rigtig gode alligevel
Hertzum77 skriver: Jeg har lavet dem uden forme og de blev rigtig gode alligevel
Ok. Fedt at man kan uden også. Dem skal jeg prøve at lave en dag så.
Tak
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Uhmmmm Dem skal jeg lave i dag så! Slår du bare en alm knude på dem eller hvordan? Har lidt svært ved at tyde det
jeps når jeg har snoet den slår jeg bare alm. knude på den...
Kay skriver: jeps når jeg har snoet den slår jeg bare alm. knude på den...
Super. Tusind tak! Er netop gået igang. Mon ikke de falder i god jord til en tøsehygge i Kgs. have
Alexis - i den virtuelle verden! skriver: Super. Tusind tak! Er netop gået igang. Mon ikke de falder i god jord til en tøsehygge i Kgs. have
uhmmm mums
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128