vand i kroppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Thereseh

Sabina skriver:

Ja det har jeg også prøvet, men min fys bad mig om at stoppe pga. jeg fik mere ondt i mit bækken.  :/

Du kan jo sagtens ligge på sofaen, på siden, og løfte det øverste ben en lille smule op, og så vrikke med foden, uden at det går ud over bækkenet. 

Du kan også ligge på sofaen på ryggen, med bøjede ben, og så løfte det ene ben en lille smule op, og så igen vrikke. 

Hold bevægelse i tæer og fødder, mange gange om dagen, selv om du ligger ned 

Ellers så svømmehal, trykket fra vandet, driver væsken ud af kroppen. Du behøver ikke svømme hurtigt, bare hygge dig med lidt brystsvømning i 15-20 minutter. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

otlitrom

Gode råd du allerede har fået. Svømmehal og masser af vand har været mine bedste midler.

Min læge har dog sagt, at jeg kun kan gøre så og så meget. Det er ikke alt du kan drive ud af kroppen. Din krop, og især dine ben er under pres. De store blodkar er under pres, og derfor kan det godt "stase lidt" i benene..

Du kan forsøge med de forskellige ting, men hvis ikke det virker, så er det fordi du er gravid. Kroppen er på hårdt arbejde!

Det gør det dog ikke sjovere at være hævet over det hele Jeg føler mig som et ballondyr de fleste dage

Anmeld

21. maj 2011

Sabina

Thereseh skriver:

Du kan jo sagtens ligge på sofaen, på siden, og løfte det øverste ben en lille smule op, og så vrikke med foden, uden at det går ud over bækkenet. 

Du kan også ligge på sofaen på ryggen, med bøjede ben, og så løfte det ene ben en lille smule op, og så igen vrikke. 

Hold bevægelse i tæer og fødder, mange gange om dagen, selv om du ligger ned 

Ellers så svømmehal, trykket fra vandet, driver væsken ud af kroppen. Du behøver ikke svømme hurtigt, bare hygge dig med lidt brystsvømning i 15-20 minutter. 

Jeg svømmer også : har jeg gjort igennem hele min graviditet. Fik afvide af min fys at ligeså snart det gjorde ondt i mit bækken så skulle jeg stoppe med øvelserne, og gør det faktisk i det jegjeg løfter mit ben lidt op, det er virkelig trist. og gør virkelig av ..

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

Sabina skriver:

Øv . Men tak fordi du tog dig tid

Var så lidt... 

Anmeld

21. maj 2011

Sabina

kitty skriver:

Gode råd du allerede har fået. Svømmehal og masser af vand har været mine bedste midler.

Min læge har dog sagt, at jeg kun kan gøre så og så meget. Det er ikke alt du kan drive ud af kroppen. Din krop, og især dine ben er under pres. De store blodkar er under pres, og derfor kan det godt "stase lidt" i benene..

Du kan forsøge med de forskellige ting, men hvis ikke det virker, så er det fordi du er gravid. Kroppen er på hårdt arbejde!

Det gør det dog ikke sjovere at være hævet over det hele Jeg føler mig som et ballondyr de fleste dage

Det er jo det.  Har også fået afvide at eftersom jeg er så lille i forvejen, og der pludselig kommer al den vægt på så kort tid, så er det klart mine ben 'reagere' som de gør.

Men jeg prøver bare at blive ved med at svømme og drikke en masse vand, og selvfølgelig have benene oppe, den tid hvor jeg ligger i min seng osv.

Jeg føler mig også som et badedyr. nu er de jo heller ikke så lang tid igen. Tiden går bare virkelig langsomt når man har ondt over det hele

men tak for det ihvertfald .

Anmeld

21. maj 2011

Muffinmus

pumpeøvelserne kan laves på andre måder end at ligge på ryggen på gulvet jo.

Du kan også side i en sofa og smide benene op og så vippe dem frem og tilbage, giver noget, men ikke helt så meget som rigtigt.

Anmeld

21. maj 2011

SussieThyssen

Sabina skriver:

Det startede med vand i fødderne (som jo er meget normalt) Men nu har jeg fået det i mine ben. Og de er altså blevet snart dobbelt så store, på to uger. og jeg kan love jer for at det gør ondt. Min søde kæreste prøver så at massere dem, men synes bare det bliver værrer.

Er der nogle der har prøvet det samme, og ved hvad jeg eventuelt kan gøre ved det..

Hilsen Sabina

Er du belevet tjekket grundigt hos lægen/JM for nyligt??

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. maj 2011

Sabina

SussieThyssen skriver:

Er du belevet tjekket grundigt hos lægen/JM for nyligt??

Kærligst
Sussie

skal til jm på onsdag, så må hun lige se om det hele ser normalt ud .. for synes godt nok at det gør ondt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.