vand i kroppen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.307 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

Sabina

Det startede med vand i fødderne (som jo er meget normalt) Men nu har jeg fået det i mine ben. Og de er altså blevet snart dobbelt så store, på to uger. og jeg kan love jer for at det gør ondt. Min søde kæreste prøver så at massere dem, men synes bare det bliver værrer.

Er der nogle der har prøvet det samme, og ved hvad jeg eventuelt kan gøre ved det..

Hilsen Sabina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Mira0911

Drik masser af vand, holde fødderne opad, venepumpeøvelser... 

Anmeld

21. maj 2011

Sabina

MoarJ skriver:

Drik masser af vand, holde fødderne opad, venepumpeøvelser... 

Jeg drikker imellem 2 og 3 liter vand om dagen. Ligger med benene så højt oppe som jeg nu kan (Har begyndede bækkenløsning, så det er begrænset hvor højt de kan komme op) Men ingen af tingene har hjulpet.

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

Sabina skriver:

Jeg drikker imellem 2 og 3 liter vand om dagen. Ligger med benene så højt oppe som jeg nu kan (Har begyndede bækkenløsning, så det er begrænset hvor højt de kan komme op) Men ingen af tingene har hjulpet.

Har du prøvet venepumpe øvelser? 

Anmeld

21. maj 2011

Thereseh

Sabina skriver:

Det startede med vand i fødderne (som jo er meget normalt) Men nu har jeg fået det i mine ben. Og de er altså blevet snart dobbelt så store, på to uger. og jeg kan love jer for at det gør ondt. Min søde kæreste prøver så at massere dem, men synes bare det bliver værrer.

Er der nogle der har prøvet det samme, og ved hvad jeg eventuelt kan gøre ved det..

Hilsen Sabina

Grapejuice fra røde pressede grape, jordbær, vandmelon - meget vanddrivende. 

Ingen sukker, ingen hvede. 

Svømmeture. 

God bedring med stængerne. Æv, det lyder ikke rart. 

Anmeld

21. maj 2011

Sabina

MoarJ skriver:

Har du prøvet venepumpe øvelser? 

Ja det har jeg også prøvet, men min fys bad mig om at stoppe pga. jeg fik mere ondt i mit bækken.  :/

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

Sabina skriver:

Ja det har jeg også prøvet, men min fys bad mig om at stoppe pga. jeg fik mere ondt i mit bækken.  :/

Okey... så kender jeg ikke lige flere råd til hvad du så kan gøre... 

Anmeld

21. maj 2011

Sabina

Thereseh skriver:

Grapejuice fra røde pressede grape, jordbær, vandmelon - meget vanddrivende. 

Ingen sukker, ingen hvede. 

Svømmeture. 

God bedring med stængerne. Æv, det lyder ikke rart. 

Jeg spiser tl dagligt mange frugter, og drikker imellem 2-3 liter om dagen. så det burde ikke være det

Anmeld

21. maj 2011

Sabina

MoarJ skriver:

Okey... så kender jeg ikke lige flere råd til hvad du så kan gøre... 

Øv . Men tak fordi du tog dig tid

Anmeld

21. maj 2011

Thereseh

Sabina skriver:

Jeg spiser tl dagligt mange frugter, og drikker imellem 2-3 liter om dagen. så det burde ikke være det

Ok. 

Ellers så forsøg med at droppe salt, sukker, hvede... de er tre store syndere. Jeg får selv "fede fingre" hvis jeg spiser is, kage og den slags 

Har du prøvet venepumpeøvelser?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.