Nytidens konfirmanter og gaver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Nettemor

min mand var ude og ta billeder til en konfirmation igår. og han fortalte at ALLE på nær én blev hentet i vilde biler eller på motorcykler osv. det troede jeg hørte bryllupper til.

er DET bare mig?!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

AndreasMor84

nettemor skriver:

min mand var ude og ta billeder til en konfirmation igår. og han fortalte at ALLE på nær én blev hentet i vilde biler eller på motorcykler osv. det troede jeg hørte bryllupper til.

er DET bare mig?!?

Hihi da jeg blev konfirmeret i 98, blev alle hestepigerne hentet på hest fra deres rideskole osv. Der er langt fra dét og til en fed limosine

Anmeld

21. maj 2011

Nettemor

Solstråle2011 skriver:

Hihi da jeg blev konfirmeret i 98, blev alle hestepigerne hentet på hest fra deres rideskole osv. Der er langt fra dét og til en fed limosine

ja og store fede amerikanere.. hva pokker skal de gøre til deres bryllup for at overtrumfe det?

Anmeld

21. maj 2011

Aves.

nettemor skriver:

ja og store fede amerikanere.. hva pokker skal de gøre til deres bryllup for at overtrumfe det?

Jeg synes altså det er skide hyggeligt....måske de slet ikke vil giftes, hvorfor ikke fejre dem og har man råd og gerne vil give børn det med, altså med store gaver osv, hvorfor så ikke...alle ved jo at det ikke giver den store lykke på bundlinjen, men hey, som konfirmand er det da super fedt..

Anmeld

21. maj 2011

Nettemor

Eva. skriver:

Jeg synes altså det er skide hyggeligt....måske de slet ikke vil giftes, hvorfor ikke fejre dem og har man råd og gerne vil give børn det med, altså med store gaver osv, hvorfor så ikke...alle ved jo at det ikke giver den store lykke på bundlinjen, men hey, som konfirmand er det da super fedt..

jo jo det er da meget fed. og jeg ville da også ha elsket det. MEN jeg syns at det efterhånden er blevet sådan at det er det man forventer. og hvis der så er nogle der ikke har råd til at blive hentet af en mega fed bil eller sådan noget. eller der er nogen der 'kun' får 4000 som jeg fik. jamen de føler jo altså nogle gange at de bliver lidt ildeset..

Anmeld

21. maj 2011

Janni.

Ja det er vildt med de gaver nu om dage. 

Sidder og mindes min egen konfirmation, jeg fik omkring 800 kr i penge og var pavestolt (jeg synes det var mange penge   ) Men da jeg så hørte fra mine skolekammerater at mange af dem havde fået for over 5000 kr så var jeg ikke så stolt mere 

Men hallo, så fik jeg en rigtig lækker seng  Den røg ud sidste år, så den har holdt sig mega godt 

Anmeld

21. maj 2011

Aves.

nettemor skriver:

jo jo det er da meget fed. og jeg ville da også ha elsket det. MEN jeg syns at det efterhånden er blevet sådan at det er det man forventer. og hvis der så er nogle der ikke har råd til at blive hentet af en mega fed bil eller sådan noget. eller der er nogen der 'kun' får 4000 som jeg fik. jamen de føler jo altså nogle gange at de bliver lidt ildeset..

Sådan er livet jo, på alle områder og helt fra start...i bh er der børn der har det sidste nye dyre legetøj og i skolen det samme,..det er vidst langt fra noget de oplever for første gang til deres konfirmation og jeg tror som heller ikke det er noget der påvirker dem voldsomt..og så er det vidst bare sådan her voksne altid har sagt omkring udviklingen, hvad tror de ikke de gamle sagde til det vi fik da det var os...

Anmeld

21. maj 2011

Nettemor

Eva. skriver:

Sådan er livet jo, på alle områder og helt fra start...i bh er der børn der har det sidste nye dyre legetøj og i skolen det samme,..det er vidst langt fra noget de oplever for første gang til deres konfirmation og jeg tror som heller ikke det er noget der påvirker dem voldsomt..og så er det vidst bare sådan her voksne altid har sagt omkring udviklingen, hvad tror de ikke de gamle sagde til det vi fik da det var os...

true. jeg er nok bare lidt gammeldags.

har svært ved at se mig selv bestille limo når min søn engang skal konfirmeres..

Anmeld

21. maj 2011

Aves.

nettemor skriver:

true. jeg er nok bare lidt gammeldags.

har svært ved at se mig selv bestille limo når min søn engang skal konfirmeres..

Det har jeg altså heller ikke gjort, men jeg synes da det er super fedt for de drenge der går op i biler....

Anmeld

21. maj 2011

lucas<3

Min papfætter fik 47000 kr+ festen og en dykke tur i Kattegatcentert. Jeg syns det er vildt nu om dage hva unge får nu, kan ikk forstå hvorfor de skal ha så mange penge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.