sæbebobler - puussst.... (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

K&S

Mor til Frederic skriver:

Vil blot vise lidt billeder af Frederic der puster sæbebobler alla big time...

Vil ikke skrive så meget tekst, blot vise dem for syntes de er blevet ret gode...

I morgen kl 8.30 skal han til ridning, så mon ikke der bliver skudt en del billeder i ridehus også...

Ih, man kan da kun håbe, man bliver velsignet med en pige næste gang, for så vil jeg gerne bede om Freder  som svigersøn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

B&J

tak...  heldigvis en godartet bølle hele vejen igennem. 

Han sov også godt til middag efter at have styrtet rundt det meste af formiddagen...

ja han udstråler også en masse kærlighed en rigtigt dejlig dreng... ja det kan jeg godt forstå han var træt efter alt det sjov han har haft med dem

Anmeld

20. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

JustAnotherName skriver:

Hehe - han ser så sød ud!!

tak..

Han kommer selv rendene med hans gele og beder om enten strit hår eller hanekam, det started han med sidste år engang - selv at bestemme...

Anmeld

20. maj 2011

K&S skriver:

Ih, man kan da kun håbe, man bliver velsignet med en pige næste gang, for så vil jeg gerne bede om Freder  som svigersøn

thi hi... 

Kan jo være han vokser fra sit charme look og bliver en svært overvægtig teenager...

Ej.. og du har ingen problemer med at der bliver nogle år i mellem dem?

Anmeld

20. maj 2011

K&S

thi hi... 

Kan jo være han vokser fra sit charme look og bliver en svært overvægtig teenager...

Ej.. og du har ingen problemer med at der bliver nogle år i mellem dem?

Nope, alder betyder ingenting, når han er sådan en charmetrold

Anmeld

20. maj 2011

lukasmor

Ihh hvor er han super sej  Virkelig sød dreng du har!

Anmeld

20. maj 2011

B&J skriver:

ja han udstråler også en masse kærlighed en rigtigt dejlig dreng... ja det kan jeg godt forstå han var træt efter alt det sjov han har haft med dem

tror også at vi har lagt et godt fundament til hans liv, sagde inden han kom ud at han skulle få den barndom jeg aldrig fik. Han skulle føle sig elsket - værdsat - respekteret og have en kærlig opvækst. 

Før vi kørte i fakta for at handle og fandt den der boble pakke, havde han rendt rundt med støvsuger'n tændt og med hans tunge/mund suget fast i rør't - skøre knægt...

Anmeld

20. maj 2011

Lukasmor skriver:

Ihh hvor er han super sej  Virkelig sød dreng du har!

mange tak... 

Det er som regl sat hår og solbriller eller usat hår og kasket... Da han hader at få sol i øjnene...

Anmeld

21. maj 2011

B&J

tror også at vi har lagt et godt fundament til hans liv, sagde inden han kom ud at han skulle få den barndom jeg aldrig fik. Han skulle føle sig elsket - værdsat - respekteret og have en kærlig opvækst. 

Før vi kørte i fakta for at handle og fandt den der boble pakke, havde han rendt rundt med støvsuger'n tændt og med hans tunge/mund suget fast i rør't - skøre knægt...

åhh nej dog så er det ikke kun min dreng der elsker den fjollet støvsuger og han suger læberne der ned i det ser så sjovt ud.....

og ja det er bare så vigtigt tror ogsåt jeres frederic bliver en rigtig dejlig dreng fyldt med kærlighed og respekt helt fantastisk

Anmeld

21. maj 2011

K&S skriver:

Nope, alder betyder ingenting, når han er sådan en charmetrold

det er selvfølgelig meget sandt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.