sæbebobler - puussst.... (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.855 visninger
19 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

Vil blot vise lidt billeder af Frederic der puster sæbebobler alla big time...

Vil ikke skrive så meget tekst, blot vise dem for syntes de er blevet ret gode...

I morgen kl 8.30 skal han til ridning, så mon ikke der bliver skudt en del billeder i ridehus også...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Fru.Mäes <3

ÅHHH altså - hvor er han fin

Anmeld

20. maj 2011

FrøkenHedegaard skriver:

ÅHHH altså - hvor er han fin

tør slet ikke tænke på om vaskemaskinen skummer over med alt det boblevand i tøj...

Anmeld

20. maj 2011

Fru.Mäes <3

Mor til Frederic skriver:

tør slet ikke tænke på om vaskemaskinen skummer over med alt det boblevand i tøj...

Hi hi - så bliver der skumbad for alle pengene!!

Jeg skulle da jeg var 5 år hjælpr min mor med at vaske - hun var oppe ved en fra gaden efter noget og jeg ville hjælpe med vasketøjet.. Tog alt det hvide, for vidste godt at man ikke måtte vaske farvet og hvidt sammen
Kom det i vaskemaskinen, også kom spørgsmålet: Hvor meget sæbe?

Når man er 5 år - så skal der MEGET i!! Jeg puttede tøjet i, også sæbe - sat vaskemaskinen igang.. Også da min mor kom hjem, var der SKUMBAD i hele vores baggang  UPS UPS

Anmeld

20. maj 2011

JustAnotherName

Han er så lækker!

Og det har gjort ham mere "stor dreng" (og ikke nipset baby-dreng), at se på, at han har fået håret klippet så fint. Han er så skøn!!

Anmeld

20. maj 2011

FrøkenHedegaard skriver:

Hi hi - så bliver der skumbad for alle pengene!!

Jeg skulle da jeg var 5 år hjælpr min mor med at vaske - hun var oppe ved en fra gaden efter noget og jeg ville hjælpe med vasketøjet.. Tog alt det hvide, for vidste godt at man ikke måtte vaske farvet og hvidt sammen
Kom det i vaskemaskinen, også kom spørgsmålet: Hvor meget sæbe?

Når man er 5 år - så skal der MEGET i!! Jeg puttede tøjet i, også sæbe - sat vaskemaskinen igang.. Også da min mor kom hjem, var der SKUMBAD i hele vores baggang  UPS UPS

Hun bad jo selv om hjælp og du kunne jo ikke vide hvor meget pulver der skulle i... Thi hi, så fik i da rent gulv også den dag..

her står alt til vaskemaskinen i overskabe i bryggers, men han får lov at starte den...

Anmeld

20. maj 2011

JustAnotherName skriver:

Han er så lækker!

Og det har gjort ham mere "stor dreng" (og ikke nipset baby-dreng), at se på, at han har fået håret klippet så fint. Han er så skøn!!

tak..

En lækker bandit...

Ja det har så og første gang jeg efter hans klipning prøved at lave hans elsked hanekam... Den er lille, men den er der...

Anmeld

20. maj 2011

B&J

HVOR ER HAN BARE DEJLIG!!!!

han er sådan en bølle elsker billede 1 for vildt det er bare super godt

Anmeld

20. maj 2011

JustAnotherName

Mor til Frederic skriver:

tak..

En lækker bandit...

Ja det har så og første gang jeg efter hans klipning prøved at lave hans elsked hanekam... Den er lille, men den er der...

Hehe - han ser så sød ud!!

Anmeld

20. maj 2011

B&J skriver:

HVOR ER HAN BARE DEJLIG!!!!

han er sådan en bølle elsker billede 1 for vildt det er bare super godt

tak...  heldigvis en godartet bølle hele vejen igennem. 

Han sov også godt til middag efter at have styrtet rundt det meste af formiddagen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.