konfi gaver..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

jydeinden

jeg sidder bare og tænker at når man giver sine børn SÅ store gaver, så har jeg svært ved at se hvordan de skal lære at klare sig selv... jeg synes det er fuldkommen ekstremt og over hvad der burde være nødvendigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Mi

jydeinden skriver:

jeg sidder bare og tænker at når man giver sine børn SÅ store gaver, så har jeg svært ved at se hvordan de skal lære at klare sig selv... jeg synes det er fuldkommen ekstremt og over hvad der burde være nødvendigt.

Sidder med de samme tanker. Helt ærligt, hvordan skal en 14 årig forvalte nær ved 50.000kr

Anmeld

20. maj 2011

mth1987

Jeg fik helt almindelige gaver f.Eks et cd anlæg af mine forældre der jo ikk ku være store nok på det tidspunkt også maks 1000 kr i kontanter. Har aldrig fået store dyrer gaver i bores familie, og vi har heller aldrig mangled noget. Jeg syntes der er så forkert de unge mennesker for så meget i dag og bliver snot forkælet. Og når det er sagt så ville jeg bestemt ikk ha noget imod at få 50.000 men jeg har så heller aldrig bærer vant til bare at få hvad jeg vil ha. Mine børn ska hvert fald ikk vokse op med kæmpe gaver

Anmeld

20. maj 2011

Aves.

luppe-laban skriver:

aften piger..

jeg er lige kommet hjem fra min papfætters konfi og han fik 47150 kr. og ingen gaver.. jeg syns det er helt vildt.. 

så jeg kom til og tænke på fik i os så mange penge da i blev konfimeret, eller fik i mest gaver..?

Ej, der er nok en konfirmand der er glad... fedt...

Jeg fik lidt gaver og så fik jeg 11.000kr og det var mange penge i 1989...

Anmeld

20. maj 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Jah jeg er os kommet hjem fra en familie medlems kofirmation. hmmmm. Ved ikke hvad konfirmanten fik samlet af penge, men sikkert meget, da der KUN blev ønsket penge ! Pga at der ÅBENBART kørte en konkurrence i klassen om hvem som fik flest penge!!! Jah hva sker der lige for det ?? Så vi måtte jo give penge ellers var der sure miner. hmm .

Anmeld

20. maj 2011

Fru.Mäes <3

Hold da op - det var lidt af en sjat penge!! SHIT mand!!

Jeg blev konfirmeret i 99 og fik en masse gaver også fik jeg godt 16.000 kr. og jeg var en af dem, som fik MINDST!!

Fandme utroligt hvad der skal til i dag!!

Tænk engang på hvad vores SMÅ drenge og piger ikke kræver om 12-14 år!! PUHA; tør ikke tænke på det!!!

Anmeld

20. maj 2011

TbCp

Det er ca. 10 år siden jeg blev konfirmeret. Vi var 21 til min konfirmation (kun min mors side af familien + et par venner)

Jeg fik vist knap 4000kr og så fik jeg af min mor, stedfar, stedfars forælde + min storesøster + hendes kæreste, et ANLÆG... og det var bare SÅ sejt...og SÅ stort og gigantiske højtalere

Anmeld

20. maj 2011

Alexander&Lærke

shit hvor vildt....... Hvad får vores børn så om 10 år når de skal konfirmeres omkring 100.000???? VILDT.

Sådan som jeg husker det fik jeg omkring 5-6000 i pengegaver og så fik jeg et super sejt anlæg af mine forældre + bror. Og min bedsteforældre og onkel gav 1000 kr og det var mega vildt......

Anmeld

20. maj 2011

FrkT

Det lyder jo helt sygt. Ærlig talt synes jeg slet ikke et barn på den alder skal have så mange penge.... slet ikke, det er helt unødvendigt i mine øjne.

Selv fik jeg vist lige knap 7000 + en cykel og et dyrt ur samt lidt andre smågaver til min konfirmation i år 2000, altså for 11 år siden i morgen faktisk. Vildt det er så længe siden! Og jeg syntes altså det var fint mange penge...

Anmeld

20. maj 2011

Kløver

Det var da helt vildt Det synes jeg godt nok er at skrue det helt vildt op, enten har de været sindsyg mange gæster eller har de givet for rigtig mange penge, eller begge dele 

Håber da de siger nogle skal sættes på en børneopsparing, eller noget, for ellers er det jo sindsygt mange penge penge til et barn i den alder

da jeg blev konfirmeret fik jeg lidt gaver og ca 5000 kr, er lige hjemvendt fra en konfirmation i dag, og han havde fået omkring de 8000-9000

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.