Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
aften piger..
jeg er lige kommet hjem fra min papfætters konfi og han fik 47150 kr. og ingen gaver.. jeg syns det er helt vildt..
så jeg kom til og tænke på fik i os så mange penge da i blev konfimeret, eller fik i mest gaver..?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
luppe-laban skriver: aften piger.. jeg er lige kommet hjem fra min papfætters konfi og han fik 47150 kr. og ingen gaver.. jeg syns det er helt vildt.. så jeg kom til og tænke på fik i os så mange penge da i blev konfimeret, eller fik i mest gaver..?
WHAAAT Det er jo helt vildt hehe.
Jeg fik nogle finer gaver og omkring 5000-6000 kr mener jeg det var - hvilket jeg syntes var virkelig mange penge
Hehe .. Dengang jeg blev konfirmeret m tror jeg at jeg fik 8000 kr. og lidt gaver .. Vi var kun 21 til min konfirmation så det var ikke stort Syns det er liiiiidt overdrevet hvad man får nu
Jeg fik 7000 kr., og syntes jeg var tæt på at være millionær Men det er selvfølgelig også 18 år siden
ja jeg syns os det var vildt.
jeg fik selv 5000kr og en masse gaver..
24 år siden........... fik sengetøj (vi lige har smidt ud i denne mdr LOL)
hest af mine forældre og søster
smykker og en masse ting
og 10 000 kr
jeg holdte åbenhus , og der kom bla 20 stk fra rideskolen LOL
hold da op en masse penge jeg fik vist 6000kr og en masse fine gaver... men en fra min klasse fik 80.000kr og gaver men de er også en meget stor familie og penge kan de ikke klage over
B&J skriver: hold da op en masse penge jeg fik vist 6000kr og en masse fine gaver... men en fra min klasse fik 80.000kr og gaver men de er også en meget stor familie og penge kan de ikke klage over
:O hold da på..
luppe-laban skriver: :O hold da på..
jamen vi andre sad også med åben mund da han fortalte det men der er jo forskeld fra familie til familie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128