Genbrugstøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2008

Nadi

Jeg har købt tøj til min søn i den mødrehjælp vi har i byen. Burde gøre det noget oftere, men kommer bare ikke derind fordi den ikke er en butik man liiige kommer forbi. Jeg kunne også sagtens finde på at købe noget til mig selv i en genbrugsforretning, men det er abre aldrig sket og det er fordi jeg aldrig har funde det jeg lige ledete efter. Eller det passer ikke helt. Jeg fik engang en natkjole af min mormor da jeg var ca 10 år gammel fra en genbrug til 5kr. og jeg har den satdig og sover satdig i den!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2008

Heidi.

Altså jeg har svaret andet.. Jeg køber ikke i genbrugsbutikker, men på Trendsales, og det er jo også en form for genbrug..

Anmeld

15. november 2008

Bastian

Jeg har svaret andet, fordi jeg det er meget længe siden. Det er ikke fordi jeg ikke bryder mig om det, for der er mange fede genbrugsbutikker især i Kbh, men jeg har ikke haft anledning til at gå derind. Til gengæld har jeg på min datters ønskeseddel skrevet, at hun ønsker sig udklædningstøj, gerne fra genbrugsbutikker. Jeg er sikker på, at man kan finde mange fede ting der.

Anmeld

16. november 2008

twinboys

Ville aldrig købe brugt tøj i en genbrugsbutik... Men sælger alt drengene aflagte tøj til andre mødre til deres børn...

Majbritt

Anmeld

16. november 2008

JasminsMoar88

jeg har intet i mod genbrugs tøj såeh så fin er jeg ikke71.png på nær undertøj selvf og strømper76.gif

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.