Genbrugstøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Køber du nogensinde tøj i genbrugsbutikker?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.695 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. november 2008

Lullaby

Køber I nogensinde tøj i genbrugsbikser?
Det gør jeg. Jeg syntes de har mange gode ting og jeg har da også været ude for at der var mærketøj til ingen penge Jeg køber dog ikke undertøj og strømper.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2008

monstar99

Meget af mit tøj er genbrug og det mine kommende børn kommer til at bruge den første tid.
Synes først det bliver vigitgt med noget smart tøj når de kommer i omkring skole ælderen.
Selvom man nu også kan få meget smart genbrugstøj.
Hvorfor bruge en formue på tøj de kun kan bruge få gange får de er vokset fra det 45.png

Jeg køber ikke undertøj, strømper o.lign.
Køber også genbrugsmøbler, hvis der er noget at spare eller hvis kvaliteten er meget bedre. så som tremmesengen er købt på dba, liften.
har fået en storken stol af en ven osv.

Da jeg er på kontanthjælp og min mand kun lige pr 1/11 har fået job og kommet ud af kontanthjælps systemet, har det været godt med genbrug og "donationer".

Går mere op i at man har det godt, end at det er nyt.
Bare det er rart at have på og er pænt.

Anmeld

14. november 2008

fam.4xc

nej jeg bryder mig ik om tanken.... heller ik hvis det blot er noget jeg får foræret... ved ik hvorfor og elsker at glæde andre med de kan få mine børns aflagte....

Anmeld

14. november 2008

Honningblomst

Nej, jeg er for fin til brugt tøj...

Anmeld

14. november 2008

Astrid P

Jeg har været heldig og har fundet nogle fede frakker i genbrugsbutikker, især da jeg gik på gymnasiet og havde en flipper-periode brugte jeg det meget...

Anmeld

14. november 2008

lonemus

Nej, jeg kunne aldrig drømme om at købe genbrugstøj.

Lone

Anmeld

14. november 2008

miver

Jeg holder meget af at gå i genbrugs tøj
jeg har lavet mange gode køb der
dog ikke undertøj
Bare en tur i vaskemaskinen
knus Mie

Anmeld

14. november 2008

Diana...

Nej vil helst gerne have noget nyt.

Anmeld

14. november 2008

charlottekri

jeg er ikke den helt store shopper og kommer derfor kun sjældent i genbrugsbutikker... de få gange jeg har været det har det faktisk kun været "gammelkonetøj", så derfor har jeg aldrig købt noget tøj i genbrugsbutikker, men jeg tager da gerne imod noget fra veninder hvis de ikke får det brugt (er opvokset med secondhand tøj fra familie o.l.). vi har dog nogle gange købt møbler i genbrug og det har da været helt ok

Anmeld

14. november 2008

Miamaja

Genbrugsbutikker er sommetider alletiders synes jeg. OG jeg har enkelte gange fundet nogle vildt go'e og billige ting bl.a et par flotte gummistovler til guldklumpen til 10 kr, babyboger og en total fed gron vinterjakke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.