Nu med dejligt æg i maven:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Neki skriver:

Bare en lille update herfra. Er længe siden jeg har skrevet et indlæg herinde sidst, men har lige haft brug for en pause.

Jeg har jo i løbet af det sidste halve år været gennem fire Iui forsøg, dog uden den ønskede graviditet til følge.

Jeg har så været i gang med et langt behandlingsforløb til ivf, med nedregulering, stimulation, ÆU og nu i går endelig ÆO.

Jeg fik i tirsdags taget syv æg ud, og torsdag var de fire så befrugtet. Heraf var de to super flotte, og ét blev sat op, mens det andet røg på frys.

Så nu ruger jeg på et smukt æg uden fragmenter med top score på ægskalaen. Skal have taget blodprøve den 3.juni, så nu krydses alt hvad krydses kan, og så tælles der ned på livet løs

Det bliver så kanon spændende at følge dig de næste par uger. Ihhh hvor jeg hepper og håber for Jer smukke. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

AnneH

Weeee hvor spændende!!

for en positiv test

Anmeld

20. maj 2011

Line11

Jeg krydser for dig  held og lykke 

Anmeld

20. maj 2011

foto på lærred

Neki skriver:

Bare en lille update herfra. Er længe siden jeg har skrevet et indlæg herinde sidst, men har lige haft brug for en pause.

Jeg har jo i løbet af det sidste halve år været gennem fire Iui forsøg, dog uden den ønskede graviditet til følge.

Jeg har så været i gang med et langt behandlingsforløb til ivf, med nedregulering, stimulation, ÆU og nu i går endelig ÆO.

Jeg fik i tirsdags taget syv æg ud, og torsdag var de fire så befrugtet. Heraf var de to super flotte, og ét blev sat op, mens det andet røg på frys.

Så nu ruger jeg på et smukt æg uden fragmenter med top score på ægskalaen. Skal have taget blodprøve den 3.juni, så nu krydses alt hvad krydses kan, og så tælles der ned på livet løs

Anmeld

21. maj 2011

Putomanen

Dejligt at det bare er gået så godt, og du har fået produceret så fine æg.. Jeg sender en masse .

Anmeld

21. maj 2011

Neki

Livas mor skriver:

krydser alt hvad jeg kan for jer og hepper Dejligt at høre at i er kommet så langt, da jeg skrve med dig sidst var i slet ikke nået dertil. Jeg glæder mig sådan til at møde din søster på lørdag, når hun endelig skal synge til vores bryllup.. Og endnu engang tak for anbefalingen

Mange tanker

Tusind tak
Og ja, lige pludselig er vi nået hertil, selvom jeg da godt nok helst ville have været det foruden. Men nu må vi bare håbe det er det der skal til.

Åh det er allerede på lørdag.. Hold da op hvor tiden går! Håber det bliver et smukt bryllup og i bliver glade for hendes sang
Husk lige at hun stadig ikke ved at vi er i gang med alt det her behandlingshalløj og projekt baby. Så hun ved ikke jeg er herinde.

Rigtig god dag på lørdag

Anmeld

21. maj 2011

Neki

Putomanen skriver:

Dejligt at det bare er gået så godt, og du har fået produceret så fine æg.. Jeg sender en masse .

Tusind tak... Jo flere krydsede fingre jo bedre

Anmeld

21. maj 2011

Neki

AnneH skriver:

Weeee hvor spændende!!

for en positiv test

Tusind tak, og stort tillykke med jeres lille blyp i maven skønt det lykkedes for jer!

Anmeld

1. juni 2011

Sofia24

og håber

Der er ikke mange dage til nu...

Anmeld

1. juni 2011

otlitrom

Endnu en overset tråd. Jeg har virkelig dårlige øjne

Jeg krydser her de sidste dage inden test og håber det slet ikke er nødvendigt, at storken allerede ér på vej!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.