Nu med dejligt æg i maven:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.285 visninger
21 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

Neki

Bare en lille update herfra. Er længe siden jeg har skrevet et indlæg herinde sidst, men har lige haft brug for en pause.

Jeg har jo i løbet af det sidste halve år været gennem fire Iui forsøg, dog uden den ønskede graviditet til følge.

Jeg har så været i gang med et langt behandlingsforløb til ivf, med nedregulering, stimulation, ÆU og nu i går endelig ÆO.

Jeg fik i tirsdags taget syv æg ud, og torsdag var de fire så befrugtet. Heraf var de to super flotte, og ét blev sat op, mens det andet røg på frys.

Så nu ruger jeg på et smukt æg uden fragmenter med top score på ægskalaen. Skal have taget blodprøve den 3.juni, så nu krydses alt hvad krydses kan, og så tælles der ned på livet løs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

AnneP

Neki skriver:

Bare en lille update herfra. Er længe siden jeg har skrevet et indlæg herinde sidst, men har lige haft brug for en pause.

Jeg har jo i løbet af det sidste halve år været gennem fire Iui forsøg, dog uden den ønskede graviditet til følge.

Jeg har så været i gang med et langt behandlingsforløb til ivf, med nedregulering, stimulation, ÆU og nu i går endelig ÆO.

Jeg fik i tirsdags taget syv æg ud, og torsdag var de fire så befrugtet. Heraf var de to super flotte, og ét blev sat op, mens det andet røg på frys.

Så nu ruger jeg på et smukt æg uden fragmenter med top score på ægskalaen. Skal have taget blodprøve den 3.juni, så nu krydses alt hvad krydses kan, og så tælles der ned på livet løs

så meget for dig!!!

Anmeld

20. maj 2011

Neki

AnneP skriver:

så meget for dig!!!

Tusind tak, og i lige måde

Anmeld

20. maj 2011

nielsen80

20. maj 2011

Neki

nielsen80 skriver:

Tusind tak... Er overbevist om at alle de krydsede fingre hjælper

Anmeld

20. maj 2011

Nessie

Alt hvad jeg kan

Anmeld

20. maj 2011

-Milla-

Ihh, hvor spændende. for den er der denne gang.

Anmeld

20. maj 2011

Neki

Nessie skriver:

Alt hvad jeg kan

Tak søde piger... Er så dejligt man altid får opbakning herinde

Anmeld

20. maj 2011

Lisbeth1985

Neki skriver:

for to flotte streger til jer

Anmeld

20. maj 2011

Livas mor

krydser alt hvad jeg kan for jer og hepper Dejligt at høre at i er kommet så langt, da jeg skrve med dig sidst var i slet ikke nået dertil. Jeg glæder mig sådan til at møde din søster på lørdag, når hun endelig skal synge til vores bryllup.. Og endnu engang tak for anbefalingen

Mange tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.