Forstoppelse ??? er desperat - hjææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Frk.Munk

Baby-støv skriver:

svesker eller sveskejuice.... drik masser a vand og prøv a undgå sukker.... og tag amino jern istedet for almindelig jern, da de mindsker forstoppelse...

Det har hjulpet på mig...

Jeg har lige været over og købe sveske-juice  - og hold nu op det smager grimt - med ned det skal det fandeme  tror og håber på det vil hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Frk.Munk

MaleneF skriver:

Sveskemos skulle være en god hjælp.
Ellers forhør dig på apoteket, hvad de mener ville være den bedste hjælp til dig.

Det kunne være man skulle prøve hvis det forsætter. har lige købt sveske-juice, krydser for det kan hjælpe nu

Anmeld

20. maj 2011

Frk.Munk

Nu har jeg fået købt sveske-juice - og for pokker det smager grimt, men jeg lover jer at jeg nok skal få det ned hvis det da bare kan hjælpe! Bare lidt . . . .. . . .

må i køleskabet igen efter juice . . . . heeej

Anmeld

20. maj 2011

twinny

SommerBlomst skriver:

Jeg har lige været over og købe sveske-juice  - og hold nu op det smager grimt - med ned det skal det fandeme  tror og håber på det vil hjælpe mig

jaah herligt smager det i hvertfald ikk... Men det hjælper...

Anmeld

20. maj 2011

M.O.A.R.

SommerBlomst skriver:

Det kunne være man skulle prøve hvis det forsætter. har lige købt sveske-juice, krydser for det kan hjælpe nu

Krydser fingre for det hjælper dig

Anmeld

20. maj 2011

K&S

isabellamor skriver:

man må helst ikke tage afføringsmiddel i form af microlax når man er gravid, det KAN sætte fødslen igang for tidligt... (nu ved jeg så ikke om ts er gravid... ) men det kan være en dårlig ting... 

(retter lige mit indlæg ovenover til at man helst ikke må tage dem i tide og utide når man er gravid., men om nødvendigt som situationen ts er i) 

og bananer er ikke gode for forstoppelse, det gør det kun værre.. så ikke nogle bananer.

Anmeld

20. maj 2011

Frk.Munk

MaleneF skriver:

Krydser fingre for det hjælper dig

Mange tak skal du have - sidder p.t. med både kaffe og sveskejuice -puhaaa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.