Uhh ha Mamalicious jeg føler med dig. Det er godt nok noget af en besked at få
. Jeg har lige kæmpet med fistler og bylder ved endetarmen og havde faktisk PB på ufrivlillig stand by fra nov 10 og så til maj i år. Jeg er så startet op på Remicade i den forbindelse og har fået det rigtig godt.
Jeg får nu Remicade hver 8 uge og så 100 mg Imurel om dagen og ja der der der hvisse rissici forbundet med pb og Imurel bla lav fødselsvægt og problemer med celle deling men hvis man bliver gravid skulle graviditeten ikke være i fare på nogen måde.
Remicade bruges til rigtig mange auto emune sygdomme og betændelses sygdomme fordi det jo er et signal stof. Imurel ved jeg faktisk ikke hvad det bruges til mere end ja Mb Chron. men Penthasa (staves)(er det ikke Penthasa man får ved opblusning af sygdommen ?, kan snart ikke huske de forskellige navne fra hinanden.) bruges til rigitig mange ting også kræft ved jeg og er i mange cremer mod betændelse ved jeg. (bruges også til dyr ved betændelse, vores hund får det mod noget loppe allagi.)
Håber du bare skal i kort behandling og at du kan nøjes med piller og ikke skal igennem en operation.
Knus og rigtig god bedring fra mig 
Anmeld