Kan man søge friplads, selvom man bor i ejerbolig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.289 visninger
64 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

K&S

Er der nogen, der ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

nettekj

hej

ja,man kan godt søge friplads når man bor i eget hus..dig og din samlever/mand må bare højst tjene 470.000 om året tilsammen..

jeg får fripladstilskud og bor i eget hus

venlig hilsen anette

Anmeld

19. maj 2011

slettet_7530

K&S skriver:

Er der nogen, der ved det?

Du kan sikekrt hvis du er alene og har et lavtlønnet job

Anmeld

19. maj 2011

K&S

nettekj skriver:

hej

ja,man kan godt søge friplads når man bor i eget hus..dig og din samlever/mand må bare højst tjene 470.000 om året tilsammen..

jeg får fripladstilskud og bor i eget hus

venlig hilsen anette

Tak for svaret...!  Jeg havde slet ikke overvejet det, før jeg fik brev med papirer, der skulle udfyldes til dagplejen i dag.

Manden er nemlig elev og jeg vil være ledig efter endt barsel (og hvor længe vides jo ikke ).

Anmeld

19. maj 2011

K&S

Albertesmor skriver:

Du kan sikekrt hvis du er alene og har et lavtlønnet job

Jeg er gift, men er pt. på barsel men vil være ledig efter endt barsel (og desværre ikke til at vide hvor længe )

Anmeld

19. maj 2011

slettet_7530

K&S skriver:

Jeg er gift, men er pt. på barsel men vil være ledig efter endt barsel (og desværre ikke til at vide hvor længe )

Min erfaring siger mig at man virkelig skal ned og skrabe bunden og indimellem grave huller for at få hjælp til noget som helst  er i gift får du ingenting da din ægtefælle så har forsørgerpligt

Anmeld

19. maj 2011

slettet_7530

K&S skriver:

Ser nu at du er gift, desværre så er det din mands pligt at sørge for jer

Anmeld

19. maj 2011

K&S

Albertesmor skriver:

Min erfaring siger mig at man virkelig skal ned og skrabe bunden og indimellem grave huller for at få hjælp til noget som helst  er i gift får du ingenting da din ægtefælle så har forsørgerpligt

Manden er elev lige nu, men er der virkelig noget så gammeldags som forsørgerpligt?

Anmeld

19. maj 2011

slettet_7530

K&S skriver:

Manden er elev lige nu, men er der virkelig noget så gammeldags som forsørgerpligt?

Jeps.

Fantastisk regering

Anmeld

19. maj 2011

K&S

Jeps.

Fantastisk regering

tak for svaret...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.