Tegnblødning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

KarinaIda

SussieThyssen skriver:

Jamen det er da også fin tid, hvis du snart går i fødsel

Det må man sige...

Men man blir jo lidt utålmodig, når man pludselig går så langt i 2. graviditet, i forhold til den første... hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

SussieThyssen

KarinaIda skriver:

Det må man sige...

Men man blir jo lidt utålmodig, når man pludselig går så langt i 2. graviditet, i forhold til den første... hehe...

Puhh ja..du kan tro jeg kan følge dig. Så skulle du prøve at gå 12 dage OVER termin, sådan som jeg gjorde med mine 2 ældste...det var godt nok trælst..og faktisk ret hårdt til sidst

Anmeld

20. maj 2011

Muffinmus

fik tegnblødning samtidigt med veerne, så havde bind på, men ikke som en mens, mere klamt, men mindre af det....

Anmeld

20. maj 2011

KarinaIda

SussieThyssen skriver:

Puhh ja..du kan tro jeg kan følge dig. Så skulle du prøve at gå 12 dage OVER termin, sådan som jeg gjorde med mine 2 ældste...det var godt nok trælst..og faktisk ret hårdt til sidst

Puha, det håber jeg godt nok ikke jeg kommer til... Min mave er mig godt i vejen nu, og så samtidig med den ligger så langt nede som den gør og trykker i mit bækken, gør det også at jeg nærmest ikke kan rejse mig op fra siddende/liggende stilling eller gå!! Fik konstateret bækkenløsning i starten af januar, så det gør det heller ikke bedre..

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

KarinaIda skriver:

Puha, det håber jeg godt nok ikke jeg kommer til... Min mave er mig godt i vejen nu, og så samtidig med den ligger så langt nede som den gør og trykker i mit bækken, gør det også at jeg nærmest ikke kan rejse mig op fra siddende/liggende stilling eller gå!! Fik konstateret bækkenløsning i starten af januar, så det gør det heller ikke bedre..

Jeg krydser for, at der snart sker noget.

Anmeld

20. maj 2011

KarinaIda

SussieThyssen skriver:

Jeg krydser for, at der snart sker noget.

Hehe.. Mange tak

Har også været meget træt de sidste par dage, men idag er jeg da noget mere frisk.. Så det håber jeg også er et tegn på, at der er noget i gære!!

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

KarinaIda skriver:

Hehe.. Mange tak

Har også været meget træt de sidste par dage, men idag er jeg da noget mere frisk.. Så det håber jeg også er et tegn på, at der er noget i gære!!

Du updater lige hvis der sker noget, ikk??

Anmeld

20. maj 2011

KarinaIda

SussieThyssen skriver:

Du updater lige hvis der sker noget, ikk??

Jo skal jeg nok...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.