Tegnblødning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.369 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

KarinaIda

Hej..

Jeg er gravid for 2. gang med termin på mandag. I min første graviditet oplevede jeg ikke så meget, da det endte i akut kejsersnit i uge 35+4...

Men til det, som jeg gerne vil vide noget om.. Da I havde tegnblødning, hvor meget blødte I så???

Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Ka+Ma=Be

KarinaIda skriver:

Hej..

Jeg er gravid for 2. gang med termin på mandag. I min første graviditet oplevede jeg ikke så meget, da det endte i akut kejsersnit i uge 35+4...

Men til det, som jeg gerne vil vide noget om.. Da I havde tegnblødning, hvor meget blødte I så???

Karina

Jeg kan desværre ikke hjælpe, men ville af nysgerrighed lige spørge: hva er en tegnblødning"?

Anmeld

19. maj 2011

mortilnoahogmelina

HEr var der kun lidt blod på papiret . IKke meget

Anmeld

19. maj 2011

KarinaIda

Pernille08 skriver:

HEr var der kun lidt blod på papiret . IKke meget

Jeg havde ca 4 pletter på toiletpapiret for en time siden, kan det være en tegnblødning?? synes bare ikke det så ud af noget nemlig.. hehe

Anmeld

19. maj 2011

Worldwide

Tror tegnblødning er meget forskellig fra person til person.. Da jeg fik det var det som en byld der sprang og tanketorsk som man vel er efter 3 dage med veer som tog jeg hænderne ned og ville gribe det Sad på kummen da det skete, så skreg efter kæresten som stod ude på gangen og han fik tilkaldt hjælp Det var MEGET blod, selv den sygeplejerske der var på BG blev vidst temmelig overrasket...

Jeg nåede at fylde et bind plus det er løb i wc'et enden jeg kom op på FG.. Undskylder for detaljer

Anmeld

20. maj 2011

mortilnoahogmelina

KarinaIda skriver:

Jeg havde ca 4 pletter på toiletpapiret for en time siden, kan det være en tegnblødning?? synes bare ikke det så ud af noget nemlig.. hehe

HMM , det kunne det måske godt .- hvor langt er du henne ?
Det Er jo meget forskelligt fra person til person .

Anmeld

20. maj 2011

KarinaIda

Pernille08 skriver:

HMM , det kunne det måske godt .- hvor langt er du henne ?
Det Er jo meget forskelligt fra person til person .

Jeg er 39+4 idag.. Så er jo pænt tæt på termin.. Men synes bare det er meget lidt blod, og der har heller ikke været noget siden igår!!

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

KarinaIda skriver:

Jeg er 39+4 idag.. Så er jo pænt tæt på termin.. Men synes bare det er meget lidt blod, og der har heller ikke været noget siden igår!!

Nå man er højgravid kan man sagtens briste små blokar oppe omkring livmodermunden, uden man derfor er gået i fødsel..det skyldes udelukkende trykket fra bebs og livmoder.

Tegnblødninger kan variere meget fra person til person.
Nogle oplever det slet ikke, andre gør.
Så vent du bare og se tiden an, hvis du ellers ikke mærker noget.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. maj 2011

KarinaIda

SussieThyssen skriver:

Nå man er højgravid kan man sagtens briste små blokar oppe omkring livmodermunden, uden man derfor er gået i fødsel..det skyldes udelukkende trykket fra bebs og livmoder.

Tegnblødninger kan variere meget fra person til person.
Nogle oplever det slet ikke, andre gør.
Så vent du bare og se tiden an, hvis du ellers ikke mærker noget.

Kærligst
Sussie

Mærker ikke rigtig noget ellers.. Min mave var lidt mere hård igår aftes, og øm til morgen da jeg spiste morgenmad, men ellers ingen forandringer!!!  Men der må nu gerne snart ske noget.. Hehe....

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

KarinaIda skriver:

Mærker ikke rigtig noget ellers.. Min mave var lidt mere hård igår aftes, og øm til morgen da jeg spiste morgenmad, men ellers ingen forandringer!!!  Men der må nu gerne snart ske noget.. Hehe....

Jamen det er da også fin tid, hvis du snart går i fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.