Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BabyThilde skriver: ihh en dejlig datter i har jer, og en smuk smuk lille familie
ihh en dejlig datter i har jer, og en smuk smuk lille familie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tina&Martin skriver: EJ hvor ser hun skræmmende ud hahahaahaha,.. stakkels villads
EJ hvor ser hun skræmmende ud hahahaahaha,.. stakkels villads
hahaha hans udtryk er så EPIC
ja, min søster skulle have fotosession hos os. min kæreste er jo hobbyfotograf. så lavede vi lige lidt sjov i baggrunden da vi kedede os villads og jeg..
isabellamor skriver: hahaha hans udtryk er så EPIC ja, min søster skulle have fotosession hos os. min kæreste er jo hobbyfotograf. så lavede vi lige lidt sjov i baggrunden da vi kedede os villads og jeg..
super dejlige billeder
Tina&Martin skriver: For grineren... hvorfor er det liiii du ikke bor i min baghave så jeg kunne udnytte din kærestes potientiale
For grineren... hvorfor er det liiii du ikke bor i min baghave så jeg kunne udnytte din kærestes potientiale
haha... ja det ved jeg virkelig ikke..
michelledam skriver: super dejlige billeder
Smukke søde lille musen. Hun er jo slet ikke til at stå for Syntes det billede, hvor hun løfter arme og ben med vingerne på ryggen, er så meget hende. For det er jo sådan hun altid ligger og flyver rundt og nu har hun endelig vingerne på til at komme afsted
PS. Villads siger Wauh BABY!!!
nulle555 skriver: PS. Villads siger Wauh BABY!!!
hihi
nulle555 skriver: Smukke søde lille musen. Hun er jo slet ikke til at stå for Syntes det billede, hvor hun løfter arme og ben med vingerne på ryggen, er så meget hende. For det er jo sådan hun altid ligger og flyver rundt og nu har hun endelig vingerne på til at komme afsted PS. Villads siger Wauh BABY!!!
Tina&Martin skriver: Ja nemlig, stod det til hende, fløj babyer og kravlede ikke haha.Nu må Morten aka Bjarne riis lige finde en fridag så I kan få det foreviget med de 3 blonde babes !!!
Ja nemlig, stod det til hende, fløj babyer og kravlede ikke haha.Nu må Morten aka Bjarne riis lige finde en fridag så I kan få det foreviget med de 3 blonde babes !!!
Ja nu må jeg se om jeg kan lokke Morten med. Villads er jo ikke en TYK sød baby for evigt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128