Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
isabellamor skriver: men jeg er MEGA vild med billede nr 1.. fordi det er et anderledes familiebillede.. ikke så opstillet
men jeg er MEGA vild med billede nr 1.. fordi det er et anderledes familiebillede.. ikke så opstillet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tina&Martin skriver: Ja det er piv svært ikke at se opstillet ud, og så sveeeeeder man nede i alle de lys dimser, pyha!!!
Ja det er piv svært ikke at se opstillet ud, og så sveeeeeder man nede i alle de lys dimser, pyha!!!
jeg kender det
isabellamor skriver: jeg kender det
Det er virkelig nogen gode billeder...
MoarJ skriver: Det er virkelig nogen gode billeder...
Tina&Martin skriver: Skal du ikke have lavet et snart med Villads ???Er sikker på han er vokset og I laver så gode billeder !!!
Skal du ikke have lavet et snart med Villads ???Er sikker på han er vokset og I laver så gode billeder !!!
hihi vi lavede faktisk et sjovt et her for et par uger siden..
det kan jeg lige vise her hvis det er i orden
isabellamor skriver: hihi vi lavede faktisk et sjovt et her for et par uger siden.. det kan jeg lige vise her hvis det er i orden
ihh en dejlig datter i har jer, og en smuk smuk lille familie
Tina&Martin skriver: Jaaaa, frem med det
Jaaaa, frem med det
det er i orden,
det er altså bare sådan et tosset billede.. ikke noget seriøst.. og klovnen i hjørnet er min søster..
isabellamor skriver: det er i orden, det er altså bare sådan et tosset billede.. ikke noget seriøst.. og klovnen i hjørnet er min søster..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128