Skoldkopper:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

AD

Monica skriver:

Det har været så sindssygt hårdt... Det er ikke "for børn" at have sklodkopper...

Nej det har du ret i!!!! En mærkelig sygdom - gad vide hvad meningen egentlig er med den.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

smokin

Monica skriver:

Det har været så sindssygt hårdt... Det er ikke "for børn" at have sklodkopper...

Kan man ikke blive vaccineret imod dem?  åh nej mit stakkels barn har ikke haft dem endnu 

Anmeld

19. maj 2011

AD

Zette skriver:

Kan man ikke blive vaccineret imod dem?  åh nej mit stakkels barn har ikke haft dem endnu 

Jo der findes faktisk en vaccine imod skoldkopper. Men da man mener det er en fredelig sygdom vil man ikke gøre det her i DK. Man gør det i andre lande.

Anmeld

19. maj 2011

Monica

Zette skriver:

Desværre ikke... (eller måske jo, men kun hvis man har nedsat et eller andet..) Men ikke alle børn bliber hårdt ramt - begge mine har haft dem broderet over hele kroppen, så i følges "statestikken" må der jo være nogle milde tilfælde tilbage...

Anmeld

19. maj 2011

smokin

Monica skriver:

Desværre ikke... (eller måske jo, men kun hvis man har nedsat et eller andet..) Men ikke alle børn bliber hårdt ramt - begge mine har haft dem broderet over hele kroppen, så i følges "statestikken" må der jo være nogle milde tilfælde tilbage...

jeg krydser fingre for at vores bliver et mildt tilfælde så, vi har været hårdt ramt med så meget andet.

Anmeld

19. maj 2011

Ranarupta

Monica skriver:

Mine 2 børn har lige haft det. Her er Gustav som havde 100000 skoldkopper. Det har været hårdt med gråd dag og nat - og så dembegge efter hinanden... Så føler med dig...

Monica

Guuud, stakkel!

Kan han holde fingrene fra dem?

Anmeld

19. maj 2011

twinboys

AD skriver:

Tjaaa vi bor ikke så langt fra Horsens. Så der er da lidt vej at køre.

Smiler ja nok for langt øv bøv

Anmeld

19. maj 2011

Mi

Åh de små pus med prikker over det hele

Min datter fik sine i går. Hun kalder dem "kopper". 5-10 i gå aftes og nu ser hun sådan her ud. Hendes hovedbund er også slemt angrebet

Hendes ryg er værst, men det billede vil jeg ikke ligge ind, for hun er nøgen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. maj 2011

Malthes mor

Heller at de får de skide skoldkopper som små end når vores børn bliver voksne.

Mine drenge har også haft. Den store fik d.22/12 og den lille en uges tid senere. Og de var også begge rigtig plaget af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.