Skoldkopper:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

AD

Monica skriver:

Mine 2 børn har lige haft det. Her er Gustav som havde 100000 skoldkopper. Det har været hårdt med gråd dag og nat - og så dembegge efter hinanden... Så føler med dig...

Monica

Puuuuuha det ser sørme også slemt ud. Godt I er på den anden side af det!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

twinboys

AD skriver:

Så blev det lillemandens tur til at få skoldkopper. Havde håbet vi kunne nå det inden barslen slutter og vi når det liiiiiiige - måske... For havde så ikke lige regnet med sådan et forløb. De første skoldkopper kom søndag - 3 stk. Mandag en enkelt mere og tirsdag et par stykker. Først i går vrimlede det frem med skoldkopper og det samme i dag.

Lillemanden har skreget sig igennem de sidste mange dage, også om natten og har haft meget høj feber - over 40,0.

Så nu håber jeg, at der snart er nogen der overtager skoldkopperne - for vi har virkelig ikke brug for flere og vil rigtig gerne af med dem igen. Nu har vi vist fået nok.

Vi vil gerne komme forbi og overtage dem... hvad siger du til på lørdag...

Anmeld

19. maj 2011

AD

Zette skriver:

har du prøvet stikpiller? det virker så fantastisk her... aner ikke hvorfor, men Malous feber falder meget hurtigere med stikpiller. 

Vi bruger kun stikpiller. De plejer også at være fantastiske - men ikke i denne omgang. Lidt træls.... I nat havde han over 40,0 i tp. og rystede og skreg. Trods panodil. Øv!

Anmeld

19. maj 2011

AD

twinboys skriver:

Vi vil gerne komme forbi og overtage dem... hvad siger du til på lørdag...

Det er en aftale - men så skal I også overtage dem alle sammen.

Og I må få dem ganske gratis

Anmeld

19. maj 2011

smokin

AD skriver:

Vi bruger kun stikpiller. De plejer også at være fantastiske - men ikke i denne omgang. Lidt træls.... I nat havde han over 40,0 i tp. og rystede og skreg. Trods panodil. Øv!

åh nej altså ja så ved jeg ikke rigtig hvad jeg kan sige... håber snart det er overstået så! 

Anmeld

19. maj 2011

twinboys

AD skriver:

Det er en aftale - men så skal I også overtage dem alle sammen.

Og I må få dem ganske gratis

fjong hvor langt bor i fra Bjerregård du ved ved vesterhavet

Anmeld

19. maj 2011

AD

Zette skriver:

åh nej altså ja så ved jeg ikke rigtig hvad jeg kan sige... håber snart det er overstået så! 

Tak - det håber jeg også. Det har været en hård omgang.

Mine 2 store var ikke ret påvirkede af dem da de havde dem for 5 år siden, så regnede ikke lige med dette forløb.

Anmeld

19. maj 2011

Monica

Zette skriver:

nej nej nej av av av...

Det har været så sindssygt hårdt... Det er ikke "for børn" at have sklodkopper...

Anmeld

19. maj 2011

AD

twinboys skriver:

fjong hvor langt bor i fra Bjerregård du ved ved vesterhavet

Tjaaa vi bor ikke så langt fra Horsens. Så der er da lidt vej at køre.

Anmeld

19. maj 2011

smokin

AD skriver:

Tak - det håber jeg også. Det har været en hård omgang.

Mine 2 store var ikke ret påvirkede af dem da de havde dem for 5 år siden, så regnede ikke lige med dette forløb.

Ja jeg glæder mig godt nok ikke til det. Malou har lige fået lagt dræn og jeg var grædefærdig... så at se hun har det dårligt med feber og skoldkopper, det glæder jeg mig absolut ikke til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.