Tivoli.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

LinLin

Julieogbaby skriver:

Tivoli Friheden i Århus er det eneste tivoli i Jylland. Tjek åbningstider på deres hjemmeside - ved ikke om de muligvis kun har åben i weekenderne nu her.

Er der ikke det der Karolinelund i Aalborg mere???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Klumpe-dumpe

DAs mor skriver:

Er der ikke det der Karolinelund i Aalborg mere???

Nej de har lukket min baghave

Anmeld

19. maj 2011

wamse

Der er korskro marked i denne weekend, og der er der tivoli 

Anmeld

19. maj 2011

LinLin

Rose <3 skriver:

Nej de har lukket min baghave

Ej  - det vidste jeg ikke... Har været der en del gange som barn og var der senest for 2 år siden... (bor i Aarhus) Hvad er der så dér nu?

Anmeld

19. maj 2011

Klumpe-dumpe

DAs mor skriver:

Ej  - det vidste jeg ikke... Har været der en del gange som barn og var der senest for 2 år siden... (bor i Aarhus) Hvad er der så dér nu?

Alle tingene er der endnu, det var sidste sæson sidste sommer. Det var blevet overtaget af kommunen, men så røg hele økonomien sig en laaaang tur.

De ved ikke helt, hvad der så skal være der, muligvis offenlig park, bare uden alle forlystelserne. :(

Anmeld

19. maj 2011

FrkT

Tivoli Friheden i Århus er det eneste tivoli i Jylland. Tjek åbningstider på deres hjemmeside - ved ikke om de muligvis kun har åben i weekenderne nu her.

Eksisterer Aalborg tivoli ikke mere? 

Anmeld

19. maj 2011

merichs

Nalle skriver:

Nogen der ved hvor der er tivoli henne af i jylland denne idag + weekenden?

Korskro marked (ved Esbjerg)

Tulipanfest (i Ribe)

Der er i hvert fald tivoli også

Anmeld

19. maj 2011

LinLin

Rose <3 skriver:

Alle tingene er der endnu, det var sidste sæson sidste sommer. Det var blevet overtaget af kommunen, men så røg hele økonomien sig en laaaang tur.

De ved ikke helt, hvad der så skal være der, muligvis offenlig park, bare uden alle forlystelserne.

Øv - synes det var hyggeligt deroppe... Den store hvide rutsjebane er/var god! (den gamle vi har i Aarhus er bare kedelig - og den anden vil jeg ikke prøve da det var den der faldt ned det første år den var der! ...)

Anmeld

19. maj 2011

Klumpe-dumpe

DAs mor skriver:

Øv - synes det var hyggeligt deroppe... Den store hvide rutsjebane er/var god! (den gamle vi har i Aarhus er bare kedelig - og den anden vil jeg ikke prøve da det var den der faldt ned det første år den var der! ...)

Ja det er nemlig rigtig øv :( De havde jo lavet fri entree, og der var bare rigtig mange mennesker der brugte det til weekends udflugter, men tror også det var det der slog økonomien i stykker.

Ja boomerange var sjov, den er hvis solgt til Tyskland. (og nu er den i rigtige svensker farver - blå og gul)

Anmeld

19. maj 2011

saxa

Rose <3 skriver:

Ja det er nemlig rigtig øv De havde jo lavet fri entree, og der var bare rigtig mange mennesker der brugte det til weekends udflugter, men tror også det var det der slog økonomien i stykker.

Ja boomerange var sjov, den er hvis solgt til Tyskland. (og nu er den i rigtige svensker farver - blå og gul)

Ejjj jeg troede først det var i år, der var sidste sæson.. Guuud tiden flyver.. Sys da lige de har snakket om det... Det er da lidt ærgeligt.. Havde da troet vi kunne nå at komme der i år.. Øv bøv.. Selvom det ikke er det fedeste tivoli, sys jeg bare det er den tand federe end i Århus..

Ærgeligt det ikke kunne køre rundt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.