Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen der ved hvor der er tivoli henne af i jylland denne idag + weekenden?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nalle skriver: Nogen der ved hvor der er tivoli henne af i jylland denne idag + weekenden?
Har tivoli friheden ikke åben? Nu ved jeg ikke hvor du bor i landet...
MoarJ skriver: Har tivoli friheden ikke åben? Nu ved jeg ikke hvor du bor i landet...
Jo, men det er ikke særlig spændende, tænker på de tivolier der kun er et sted en weekend og sådan
Tivoli Friheden i Århus er det eneste tivoli i Jylland. Tjek åbningstider på deres hjemmeside - ved ikke om de muligvis kun har åben i weekenderne nu her.
Nalle skriver: Jo, men det er ikke særlig spændende, tænker på de tivolier der kun er et sted en weekend og sådan
Nåååh... Godt spørgsmål... Er der ikke end masse markeder for tiden?
Julieogbaby skriver: Tivoli Friheden i Århus er det eneste tivoli i Jylland. Tjek åbningstider på deres hjemmeside - ved ikke om de muligvis kun har åben i weekenderne nu her.
Som sagt er det ikke det jeg leder efter, ved skam godt det er det eneste i jylland.
MoarJ skriver: Nåååh... Godt spørgsmål... Er der ikke end masse markeder for tiden?
Jo det var det jeg tænkte
Nalle skriver: Jo det var det jeg tænkte
Ved ikke lige hvor der er markeder henne tiden... Mon ikke der findes en side med sådan noget...
Tivoliland er vidst på Døllefjelde på Lolland i denne weekend
her i Ribe er der tivoli fra i dag og til på søndag.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128