Spiser du Hveder senere i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Spiser du/I hveder i aften?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.012 visninger
56 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

Mira0911

Jepsen... 

Spiser du hveder senere i aften? 

Vi skal hvert fald have lune hveder - ja jeg skal have lidt snask ovenpå...  ellers bliver det lige en anelse for kedeligt med bare smør... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Sitrani

Jeg kommer ikke til at spise hveder i aften.... Vi har engang i mellem gjort det da jeg boede hjemme hos mine forældre..... Men er alene hjemme i aften, da min kæreste er på arbejde, og så gider jeg egentlig ikke sidde med hveder... hehe... altså jeg bor ikke hjemme mere, men hvis jeg gjorde, så fik vi nok hveder, hvis jeg kender min mor ret

Anmeld

19. maj 2011

Steph_Laurits

Ved det ikke endnu, de ER købt. Meeeeen ved ikke om vi gør det idag som alle andre eller om vi gør det imorgen hvor det oprindeligt er meningen

Anmeld

19. maj 2011

Mira0911

STN skriver:

Jeg kommer ikke til at spise hveder i aften.... Vi har engang i mellem gjort det da jeg boede hjemme hos mine forældre..... Men er alene hjemme i aften, da min kæreste er på arbejde, og så gider jeg egentlig ikke sidde med hveder... hehe... altså jeg bor ikke hjemme mere, men hvis jeg gjorde, så fik vi nok hveder, hvis jeg kender min mor ret

Vi fik det også altid dagen før bededag, da jeg boede hjemme... Så hyggeligt synes jeg.. 

Anmeld

19. maj 2011

Mira0911

StephanieJ skriver:

Ved det ikke endnu, de ER købt. Meeeeen ved ikke om vi gør det idag som alle andre eller om vi gør det imorgen hvor det oprindeligt er meningen

Hmm... er det først på selve bededagen man spiser det? 

Er opvokset med at man gør det dagen før... 

Anmeld

19. maj 2011

Dinna88

Åh, åbenbart. Jeg var et stort spørgsmålstegn da min søster sagde at jeg ikke skulle spise mig for mæt til aftensmaden, fordi det jo er torsdag. .... 

Hveder til dessert  Åbenbart.

Anmeld

19. maj 2011

Fines mor

Ja bestemet for jeg har lige bagt 40 stk ;-))))

Anmeld

19. maj 2011

Sitrani

MoarJ skriver:

Vi fik det også altid dagen før bededag, da jeg boede hjemme... Så hyggeligt synes jeg.. 

Ja, bestemt..... Men det er bare ikke det samme, når man sidder alene

Anmeld

19. maj 2011

Mira0911

Dinna88 skriver:

Åh, åbenbart. Jeg var et stort spørgsmålstegn da min søster sagde at jeg ikke skulle spise mig for mæt til aftensmaden, fordi det jo er torsdag. .... 

Hveder til dessert  Åbenbart.

Hehe... Jeg har dælme heller ikke spist ret meget til aften.,..  Der skal være plads til hvederne... 

Anmeld

19. maj 2011

Tip!

Jeg passer mine brødre og spurgte om hvad de ville have i aften... Hveder nej tak..  Så blev det til en stor skål frugt salat..

meeeeen havde mine de gamle nu været hjemme, så havde vi helt sikkert fået hveder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.