Baby vægt i uge 34.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

th

Camillee skriver:

Elias blev født i uge 34+5 og vejede 2750 gram.

Så synes helt sikkert at beds lyder perfekt

ok, var alt bare ok.. eller hvordan, synes ikke lige jeg er klar til at føde om 5 dage, med 14 dage før må han da gerne komme, da min bror og hans kone skal have en lille også, hun er bare sat til en uge efter mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Camillee

th skriver:

ok, var alt bare ok.. eller hvordan, synes ikke lige jeg er klar til at føde om 5 dage, med 14 dage før må han da gerne komme, da min bror og hans kone skal have en lille også, hun er bare sat til en uge efter mig...

uh det bliver spændene at se hvem det føder først så (:

nej det kan jeg godt forstå du ikke er. Det var jeg heller ikke, så det var noget at en overraskelse da vandet gik (; Men Elias klarede det flot og var en stærk og sund lille dreng (:  han længe indhendet det, han både kravler og rejser sig op af ting nu ( han bliver 9 mdr den 28/5 ).

Anmeld

19. maj 2011

th

Camillee skriver:

uh det bliver spændene at se hvem det føder først så (:

nej det kan jeg godt forstå du ikke er. Det var jeg heller ikke, så det var noget at en overraskelse da vandet gik (; Men Elias klarede det flot og var en stærk og sund lille dreng (:  han længe indhendet det, han både kravler og rejser sig op af ting nu ( han bliver 9 mdr den 28/5 ).

OK, dejligt at høre med din søn.

Jamen hun skal have plan lagt kejsersnit omkring den 6 juli, så det ved jeg, så jeg skal jo helst bare have født inden denne dag, men hvis nu vandet går før, føder hun jo der.

Vi håber bare begge at vi ikke rammer samme dag.

Anmeld

19. maj 2011

Camillee

th skriver:

OK, dejligt at høre med din søn.

Jamen hun skal have plan lagt kejsersnit omkring den 6 juli, så det ved jeg, så jeg skal jo helst bare have født inden denne dag, men hvis nu vandet går før, føder hun jo der.

Vi håber bare begge at vi ikke rammer samme dag.

Tak (:
Held og lykke med det hele, og så håber vi at jm siger han er perfekt (:

Anmeld

19. maj 2011

th

Camillee skriver:

Tak (:
Held og lykke med det hele, og så håber vi at jm siger han er perfekt (:

tak skal du have...

det håber jeg også..

Anmeld

19. maj 2011

miss freja

th skriver:

hmm..

Har været til lægen i dag er i uge 34+0, så siger han til mig at det bliver en stor baby og har mener han vejer omkring 2200 eller lidt mere.

Men men men når jeg så læser herinde, synes jeg ikke det lyder som en stor baby... så nu er jeg bare spændt på hvad min jordermorder siger, men skal først til hende den 7 juni, og der er bare meget lang tid til synes jeg.

Hvad synes i....

Jeg var til væskt scanning da jeg var 32+3, og der vejede min pige 2050 gram, og der sagde hende der scannede mig at det var helt gennemsnitlig og at baby på det tidspunkt skulle veje ml. 2000-2100 gram. Så jeg vil sige at det er helt normalt hvad din baby er blevet skudt til at veje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.