Baby vægt i uge 34.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.326 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

th

hmm..

Har været til lægen i dag er i uge 34+0, så siger han til mig at det bliver en stor baby og har mener han vejer omkring 2200 eller lidt mere.

Men men men når jeg så læser herinde, synes jeg ikke det lyder som en stor baby... så nu er jeg bare spændt på hvad min jordermorder siger, men skal først til hende den 7 juni, og der er bare meget lang tid til synes jeg.

Hvad synes i....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

otlitrom

Hvis du har en stor baby, så har jeg en gigant baby!

Har været til JM idag, 35+2 og blev skønnet til 2800gr.

Som hun sagde til mig "man får de børn der passer til een" - og ja, de bestemmer helt selv, hvor meget de vejer. Og de kan godt skønne forkert

Tag det roligt og nyd at alt er godt!

Anmeld

19. maj 2011

Ranarupta

Albert kom til verden 34+5 og skulle have vejet omkring de 2100. Men han vejede 3576 pga min graviditetssukkersyge. 

Anmeld

19. maj 2011

Mor010711

Jeg er 33+6 og har været til jordemoder idag og lillepigen blev skønnet til ca 2300. På den gode side af 2300 som hun sagde 

Så det lyder som om vi følges meget godt ad

Anmeld

19. maj 2011

th

Mor010711 skriver:

Jeg er 33+6 og har været til jordemoder idag og lillepigen blev skønnet til ca 2300. På den gode side af 2300 som hun sagde 

Så det lyder som om vi følges meget godt ad

ja det gør vi da, lidt sjovt at vi har termin med 1 dag i mellem.. må lige holde øje med dig.

Ja så følges vores små babyer godt ad..

Anmeld

19. maj 2011

Sitrani

th skriver:

hmm..

Har været til lægen i dag er i uge 34+0, så siger han til mig at det bliver en stor baby og har mener han vejer omkring 2200 eller lidt mere.

Men men men når jeg så læser herinde, synes jeg ikke det lyder som en stor baby... så nu er jeg bare spændt på hvad min jordermorder siger, men skal først til hende den 7 juni, og der er bare meget lang tid til synes jeg.

Hvad synes i....

Jeg er selv 33+5, og jeg har fået at vide i går, at vores lille bebs også er skønnet til ca. 2200 gram.. og jordmoderen sagde altså intet om en stor baby, så tror da det er ret normalt!

Anmeld

19. maj 2011

th

ok, så er det nok deromkring... glæder mig til jeg skal til JM.

Lidt sjovt der er så mange herinde der er tæt på en. Kan se du er fra Svendborg, skul du føde dernede så? eller skal du til Odense?

Anmeld

19. maj 2011

Sitrani

th skriver:

ok, så er det nok deromkring... glæder mig til jeg skal til JM.

Lidt sjovt der er så mange herinde der er tæt på en. Kan se du er fra Svendborg, skul du føde dernede så? eller skal du til Odense?

Ja, det er sjovt at have samme termin

Jeg skal føde på Svendborg Sygehus  Men er selv oprindeligt fra Odense..... Hvad med dig?

Anmeld

19. maj 2011

Camillee

th skriver:

hmm..

Hvad synes i....

Elias blev født i uge 34+5 og vejede 2750 gram.

Så synes helt sikkert at beds lyder perfekt

Anmeld

19. maj 2011

th

Skal føde på OUH. Hvis alt går som planlagt, men hvis der er for mange derinde, kan vi blive sendt til svendborg.

Men det er lige meget, enten skal vi gennem byen det tager 20 min. eller vi kan tage motorvejen til svendborg det tager ca. 25 min.

Så det er et fedt.

MEn kan lige se hvis man skal afsted med veer omkring kl. 15-16-- så bliver det ikke sjovt gennem odense by..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.