Arrrggghhhh, Hjem-Is :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

K&S

N&J skriver:

Det er jeg nu ret sikker på de heller ikke gør normalt, min lillebror arbejder i hjemis og så vidt jeg kan huske så er det vist kl. 20 ca. senest at de kører rundt - det kan være det var en i en brandert, ellers ville jeg da skrive til hjem is og forklare hvad du oplevede så det ikke sker igen. 

Jeg har lige sendt dem en mail

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

SP10

Profilbillede for SP10

Godt og høre det ikke kun er mig der kan bande den hjem is bil langt væk. Her hos os kommer den også nogle gange sent. Min søn har dog ikk vågnet af den endnu, men synes sku også det er irreterende  at den skal komme larmende så sent.

Anmeld

19. maj 2011

mortilfreja

K&S skriver:

Jeg har lige sendt dem en mail

Godt for det skal de da ik slippe fra uden en stoooor kasse is  Ej det er sgu dårlig stil af dem..

Vend lige tilbage når du får svar derfra

Anmeld

19. maj 2011

K&S

StephanieJ skriver:

Ved os kommer de hver anden fredag ved 21 tiden, meeeega underligt tidspunkt!

Det er også sent, de plejer at komme her ved 20-tiden hver anden fredag, så det var helt OFF i går, en onsdag og så på det tidspunkt

Anmeld

19. maj 2011

th

ved os kom de kl. 8.12 i lørdags... hmmm var ikke helt tilfreds, da jeg prøvede at sove, da jeg ikke havde sovet så godt om aften.

synes lige det er tidligt nok..

Anmeld

19. maj 2011

K&S

Corn skriver:

Det sker tit ude ved os... Og nogen gange to dage i træk

Anmeld

19. maj 2011

twinboys

K&S skriver:

Hvad fa.... sker der?! Hvem har dog bildt Hjem-Is bilen ind, at den kan tillade sig at komme kørende med ringende klokker igennem et beboelseskvarter klokken 22.17 i går aftes

Jeg er SÅ glad for, at jeg har en søn, der sover tungt om natten - for var han vågnet, var jeg blevet edder-rasende...!

PUHA, så kom den irritation ud, NØJ det var skønt....!

Ha´ en skøn dag...!

her kommer han fredag kl. 13.00 med sit klokkeværk og vækker alle dagplejebørnene

Anmeld

19. maj 2011

K&S

patella skriver:

Der hvor vi boede før kom de ALTID når Bastian lå og sov til middag - og vejen lå lige ved siden af hvor han sov, så lyder det altså HØJT med de klokker skal jeg lige hilse og sige - ufatteligt så få gange han er vågnet af det... Men hvor ER det træls, hensyn, DET tar de i hvert fald ikke, de skal bare sælge is 

Jeps, de er MEGET høje de klokker - den standser lige foran vores opgang

Anmeld

19. maj 2011

K&S

kamillapetersen91 skriver:

Her ved os kan vi os høre den hele aften da vi bor ved en masse lejligheder

Det kan vi også her, men det plejer bare at være på et andet tidspunkt - vi var jo ligefrem gået i seng

Anmeld

19. maj 2011

K&S

SP10 skriver:

Godt og høre det ikke kun er mig der kan bande den hjem is bil langt væk. Her hos os kommer den også nogle gange sent. Min søn har dog ikk vågnet af den endnu, men synes sku også det er irreterende  at den skal komme larmende så sent.

Jeg tænker også, hvor meget is får de lige solgt på det tidspunkt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.