Arrrggghhhh, Hjem-Is :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.960 visninger
37 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

K&S

Hvad fa.... sker der?! Hvem har dog bildt Hjem-Is bilen ind, at den kan tillade sig at komme kørende med ringende klokker igennem et beboelseskvarter klokken 22.17 i går aftes

Jeg er SÅ glad for, at jeg har en søn, der sover tungt om natten - for var han vågnet, var jeg blevet edder-rasende...!

PUHA, så kom den irritation ud, NØJ det var skønt....!

Ha´ en skøn dag...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

otlitrom

Det var da også et åndet tidspunkt at sælge is på. Selv de hungrende gravide må da være på vej i seng til den tid??

Ej, det synes jeg ikke er OK!

Her kommer de fredag eftermiddag ved 16-tiden. Det synes jeg er et fint tidspunkt.. Men de kan selvfølgelig ikke være allesteder kl 16...

Anmeld

19. maj 2011

mortilfreja

K&S skriver:

Hvad fa.... sker der?! Hvem har dog bildt Hjem-Is bilen ind, at den kan tillade sig at komme kørende med ringende klokker igennem et beboelseskvarter klokken 22.17 i går aftes

Jeg er SÅ glad for, at jeg har en søn, der sover tungt om natten - for var han vågnet, var jeg blevet edder-rasende...!

Ha´ en skøn dag...!

Ej hvad fanden sker der oz lige for det..

Jeg synes du skal sende dem en mail og sætte dem på plads..

Anmeld

19. maj 2011

N&J

Det er jeg nu ret sikker på de heller ikke gør normalt, min lillebror arbejder i hjemis og så vidt jeg kan huske så er det vist kl. 20 ca. senest at de kører rundt - det kan være det var en i en brandert, ellers ville jeg da skrive til hjem is og forklare hvad du oplevede så det ikke sker igen. 

Anmeld

19. maj 2011

Steph_Laurits

Ved os kommer de hver anden fredag ved 21 tiden, meeeega underligt tidspunkt!

Anmeld

19. maj 2011

Corn

Det sker tit ude ved os... Og nogen gange to dage i træk

Anmeld

19. maj 2011

patella

Ha´ en skøn dag...!

Der hvor vi boede før kom de ALTID når Bastian lå og sov til middag - og vejen lå lige ved siden af hvor han sov, så lyder det altså HØJT med de klokker skal jeg lige hilse og sige - ufatteligt så få gange han er vågnet af det... Men hvor ER det træls, hensyn, DET tar de i hvert fald ikke, de skal bare sælge is 

Anmeld

19. maj 2011

kamillapetersen91

K&S skriver:

Ha´ en skøn dag...!

Her ved os kan vi os høre den hele aften da vi bor ved en masse lejligheder

Anmeld

19. maj 2011

K&S

mortilfreja skriver:

Ej hvad fanden sker der oz lige for det..

Jeg synes du skal sende dem en mail og sætte dem på plads..

Jeg har lige sendt dem en mail

Anmeld

19. maj 2011

K&S

kitty skriver:

Det var da også et åndet tidspunkt at sælge is på. Selv de hungrende gravide må da være på vej i seng til den tid??

Ej, det synes jeg ikke er OK!

Her kommer de fredag eftermiddag ved 16-tiden. Det synes jeg er et fint tidspunkt.. Men de kan selvfølgelig ikke være allesteder kl 16...

Hehe, det kunne være, jeg ville sætte pris på det, hvis jeg selv var gravid

De plejer at komme ved 20-tiden, så kan ikke forstå, hvorfor de lige pludselig kom så sent i går...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.