Børnemodeller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2008

Millepus

Miamaja skriver:

Ja, dejlig er han

Tak,
Det er ogsaa en dejlig dreng du har jeg er sikker paa, at de nok skal kunne bruge ham.
Hvilket bureau har du sendt billeder til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2008

Miamaja

Millepus skriver:

Tak,
Det er ogsaa en dejlig dreng du har jeg er sikker paa, at de nok skal kunne bruge ham.
Hvilket bureau har du sendt billeder til?

det er et sted min mand har fundet i naerheden hvor vi bor. noget der hedder sacramento models. Saa maa vi se om det bliver til noget og om guldklumpen kan lide det

Anmeld

14. november 2008

wamse

Ja helt okay her, hvis de selv havde lyst

Anmeld

14. november 2008

lonemus

Nej, det ville jeg ikke.
Men hvis de en dag selv ville, ville jeg give dem lov.
Men jeg vil aldrig presse dem til noget.

Lone

Anmeld

14. november 2008

Janep

hvis de kan li det og ikke lider nogen overlast har jeg ikk noget imod det.
syndes da faktisk det må være lidt sejt at kunne fortælle at man har været fotomodel som barn 60.png

Anmeld

14. november 2008

3rollinger

Min datter har vaeret forside paa et blad for foraeldre om boern. Resultatet kan ses her:

http://www.123hjemmeside.dk/martin_bruun/435713?i=3818025

Det skal dog siges at bladet var et jeg selv koordinerede og fotosessionen blev taget af en fotograf jeg kender og deler kontor med. Men hvis det er hvad en "rigtig" model bliver udsat for ville jeg ingen skrupler have. Laura synes det var evig morsomt, elskede opmaerksomheden, og fistrede og farede rundt og lavede ansigter, lagde sig ned, stilte sig op, og fotografen knipsede bare loes. Hun var simpelthen "a natural", hi hi. Her er en reklame for fotografen som valgte at bruge Laura og et af de andre billeder der blev taget under sessionen.

http://www.123hjemmeside.dk/martin_bruun/435713?i=3818058

http://www.123hjemmeside.dk/martin_bruun/435711?i=3276023

Hvis I vil se billederne bliver I nok noedt til at kopiere linket over!!

Men jeg kunne godt finde paa at bruge min den lille som model. Hvis han ikke gider, saa er den skid ligesom slaaet, men maaske kan han lide det.

Knus
Trine

Anmeld

14. november 2008

fam.4xc

Caroline har været model... tilknyttet www.1kid.dk
Den sidste reklame hun lavede synes hun ik var sjov så derfor har vi ik gjort det siden - det skal jo være sjovt for hende ellers kan det være lige meget
Men jeg ser stadig reklamen når jeg er på apoteket - Caroline synes også det er sjovt at se sig selv som baby med sut i munden når hun er med

Og så var far og Caroline modeller i bladet Mama i en artikel Claes var med i om at være far med stort F

Anmeld

14. november 2008

H+S Skjolgborg.

nej ikke mere ind mor tager billeder af dem *SS*... hvis de ville være rigtigt modeler må det vente til de siger de vil det..

Anmeld

14. november 2008

Lise

Så længe ungerne synes det er sjovt, så har jeg intet problem med det... Men har ikke tænkt mig at sende nogle billeder af Simon nogen steder hen

Anmeld

14. november 2008

eliasogmor

ja måske......hvis vi havde muligheden for det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.