Børnemodeller...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Jeres børn som modeller....

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

11.308 visninger
26 svar
0 synes godt om
13. november 2008

Honningblomst

Kunne I finde på at lade jeres børn blive børnemodeller....hvorfor eller hvorfor ikke...
Knus fra Frk. Nysgerrig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2008

Pia.

Nej det kunne jeg ikke.... og af den ene grund at sådan et valg ville jeg ikke tage for mine børn lige som så mange andre valg jeg ikke ville presse dem til... hvis de selv kom og ønskede at smage på det at blive model så ville jeg da lytte og lade dem prøve men det blev aldrig mit valg kun deres... *S*

Knus Pia ...

Anmeld

13. november 2008

Astrid P

Nix! Min veninde er grafiker og har været med til at lave foto-sessions med børn. Hun siger det er super hårdt og mega-kedeligt for de der unger... Så nej, det vil jeg ikke udsætte min datter for! Hvis hun gerne vil når hun bliver et større barn, så må vi tage den derfra.

Anmeld

13. november 2008

linemus

Nej. De skal have lov til bare at være børn.

Anmeld

13. november 2008

Miamaja

Ja, og billeder er indsendt til et booking agency

Anmeld

13. november 2008

mette moren

jeg syntes bare børn skal ha lov at være børn!! er selv blevet tilbudt at være barne model som 5årig men min mor takkede pænt nej

Anmeld

13. november 2008

Monique

Nej kunne aldrig finde på.
Hvis de selv vil når de bliver større må vi tage den derfra.

Anmeld

13. november 2008

twinboys

Ville være okay, hvis de selv ville...Majbritt

Anmeld

14. november 2008

Millepus

Ja min soen var tilknyttet et modelbureau indtil han var 3 aar. Hvor han har haft et par jobs. Det har taget fra 15 min til 1 time, hvor han har siddet og leget med noget legetoej. Han led absolut ingen overlast og har nu en lille opsparing som han selv har tjent.
Den eneste grund til vi stoppede var at han nu ikke kunne vaere babymodel mere og skulle have en professional fotograf til at tage billederne og de skulle have nogle penge for at lave nogle kort man skulle have med ud til auditions. Og jeg synes ikke at jeg behoever at betale folk til at fortaelle mig jeg har en dejlig dreng.
Camilla

Anmeld

14. november 2008

Miamaja

Millepus skriver:

Ja min soen var tilknyttet et modelbureau indtil han var 3 aar. Hvor han har haft et par jobs. Det har taget fra 15 min til 1 time, hvor han har siddet og leget med noget legetoej. Han led absolut ingen overlast og har nu en lille opsparing som han selv har tjent.
Den eneste grund til vi stoppede var at han nu ikke kunne vaere babymodel mere og skulle have en professional fotograf til at tage billederne og de skulle have nogle penge for at lave nogle kort man skulle have med ud til auditions. Og jeg synes ikke at jeg behoever at betale folk til at fortaelle mig jeg har en dejlig dreng.
Camilla

Ja, dejlig er han

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.