Hurtigt svar søges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

nattergalen skriver:

En lille opdatering herfra.. Hvor bliver jeg glad når den ikke så søde sekretær bliver udskiftet med en sød lige inden jeg kommer der var kun EN hos lægen foruden mig så kunne komme ind og snakke med lægen.. så fik vi svar inden helligdag og weekend alligevel

Muhahahahha!!!!  Ring på mandag til den sure og sig du har fået besked 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

nattergalen skriver:

Hej tøsser.. Ikke den sødeste lægesekretær vi har hos lægen.. Jeg nåede ikke at ringe ml kl 8-9 i morges.. Så fik jeg fat på hende istedet for at høre svar på min mands sædprøve.. Og det vil hun ik gi mig.. jeg kunne ringe ml 8 og 9 el få en tid på mandag.. Som om det ikke er frustrerende nok at vente på svar i 10 dage.. Nogen der ved om jeg har ret til at hente en kopi af svaret istedet?? Tak og undskyld skulle lige ud med frustrationen..

er det ikke fordi de ikke vil udlevere svaret til dig måske?? at det havde været noget andet hvis det var din mand som havde ringet..... Med mindre i selvfølgelig har en klar aftale om at du må vide alt om din mand og omvendt....... :-) Mne ikke en sjov ting at gå og vente på :-( Håber det bedste for jer....

Anmeld

19. maj 2011

nattergalen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Muhahahahha!!!!  Ring på mandag til den sure og sig du har fået besked 

Jeg går derop har nemlig en tid igen på mandag.. 

Anmeld

19. maj 2011

nattergalen skriver:

Jeg går derop har nemlig en tid igen på mandag.. 

Hahaahaaaa!!! Husk at tage et billede  Hihihi! 

Anmeld

19. maj 2011

nattergalen

Mor til prinsessen :-) skriver:

er det ikke fordi de ikke vil udlevere svaret til dig måske?? at det havde været noget andet hvis det var din mand som havde ringet..... Med mindre i selvfølgelig har en klar aftale om at du må vide alt om din mand og omvendt....... :-) Mne ikke en sjov ting at gå og vente på :-( Håber det bedste for jer....

hej Mor til prinsesse 

Jeg gik personligt op og kom også ind til lægen  

Vi har en klar aftale, og kan sagtens begge få info om hinanden men ja det kunne sagtens have været det

Anmeld

19. maj 2011

nattergalen

Hahaahaaaa!!! Husk at tage et billede  Hihihi! 

Armen hun er da bare forfærdelig Hun fik godt nok mit sind i kog..  

Anmeld

19. maj 2011

nattergalen skriver:

Armen hun er da bare forfærdelig Hun fik godt nok mit sind i kog..  

Kan jeg godt forstå. Noget andet var, hvis resultatet ikke lå der. Hun kunne jo også bare have spurgt lægen om det var ok nu du var i røret.

Nå men pyt, gå du smilende derop mandag. 

Anmeld

19. maj 2011

nattergalen

Kan jeg godt forstå. Noget andet var, hvis resultatet ikke lå der. Hun kunne jo også bare have spurgt lægen om det var ok nu du var i røret.

Nå men pyt, gå du smilende derop mandag. 

I will do

God laaang weekend

Anmeld

19. maj 2011

nattergalen skriver:

I will do

God laaang weekend

I lige måde 

Anmeld

19. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

nattergalen skriver:

hej Mor til prinsesse 

Jeg gik personligt op og kom også ind til lægen  

Vi har en klar aftale, og kan sagtens begge få info om hinanden men ja det kunne sagtens have været det

da jeg havde skrevet svaret, så jeg efterfølgende at du havde fået svar..... :-) og fedt du fik det, bare træls du skulle tage derhen....

Vil bare sige, at selvom sædkvaliteten ikke er høj(ved ikke med tal og sådan) så blev jeg gravid 1 gang, til trods for at min mands sædkvalitet heller ikke var høj...... Jeg ved jo ikke hvor lavt det er og sådan, og det vil jeg heller ikke bevæge mig ud i, jeg ville bare sige at det godt kan lade sig gøre :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.