Hurtigt svar søges..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
24 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

nattergalen

Hej tøsser.. Ikke den sødeste lægesekretær vi har hos lægen.. Jeg nåede ikke at ringe ml kl 8-9 i morges.. Så fik jeg fat på hende istedet for at høre svar på min mands sædprøve.. Og det vil hun ik gi mig.. jeg kunne ringe ml 8 og 9 el få en tid på mandag.. Som om det ikke er frustrerende nok at vente på svar i 10 dage.. Nogen der ved om jeg har ret til at hente en kopi af svaret istedet?? Tak og undskyld skulle lige ud med frustrationen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Mauser.

ej .. vil hun så ikke give dig svaret ?! øv hvor er hun dog tarvelig .. Jeg ved desværre ikke hvad du kan gøre, jeg var nok bare gået derop til jeg havde fået svar! 

Anmeld

19. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

nattergalen skriver:

Hej tøsser.. Ikke den sødeste lægesekretær vi har hos lægen.. Jeg nåede ikke at ringe ml kl 8-9 i morges.. Så fik jeg fat på hende istedet for at høre svar på min mands sædprøve.. Og det vil hun ik gi mig.. jeg kunne ringe ml 8 og 9 el få en tid på mandag.. Som om det ikke er frustrerende nok at vente på svar i 10 dage.. Nogen der ved om jeg har ret til at hente en kopi af svaret istedet?? Tak og undskyld skulle lige ud med frustrationen..

Nogle steder vil de ikke udlevere svaret med mindre det er lægen der gør det. Virkelig træls. 

Har din læge ikke en mail adresse du kan få fat i vedkommende på?

Anmeld

19. maj 2011

nattergalen

Nej hun vil ikke give mig svar.. Så nu tager jeg op og ser hvad der sker.. Og har ret langt ind til lægen øv bøv..

Anmeld

19. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

nattergalen skriver:

Nej hun vil ikke give mig svar.. Så nu tager jeg op og ser hvad der sker.. Og har ret langt ind til lægen øv bøv..

Hvor er det latterligt altså. Kan godt forstå du tager derhen selv om der er langt. Det andet er da virkelig langt ude 

Anmeld

19. maj 2011

nattergalen

Ja det er jo noget der har fyldt meget hos os.. Og det er andet og afgørende svar.. Så ar slet ikke nerverne til at vente til på mandag.. jeg opdater lige så snart jeg har været derop..

Anmeld

19. maj 2011

nattergalen

En lille opdatering herfra.. Hvor bliver jeg glad når den ikke så søde sekretær bliver udskiftet med en sød lige inden jeg kommer der var kun EN hos lægen foruden mig så kunne komme ind og snakke med lægen.. så fik vi svar inden helligdag og weekend alligevel

Anmeld

19. maj 2011

nattergalen

En lille opdatering herfra.. Hvor bliver jeg glad når den ikke så søde sekretær bliver udskiftet med en sød lige inden jeg kommer der var kun EN hos lægen foruden mig så kunne komme ind og snakke med lægen.. så fik vi svar inden helligdag og weekend alligevel

Anmeld

19. maj 2011

twinboys

øv bøv, men ikke for at gøre dig ked eller bange... Men er der noget som er galt får man ikke altid svar gennem en telefon det skal tit gøres nede i praktis... men jeg håber for dig at ´du får et positivt svar når du kommer derned...

Anmeld

19. maj 2011

nattergalen

twinboys skriver:

øv bøv, men ikke for at gøre dig ked eller bange... Men er der noget som er galt får man ikke altid svar gennem en telefon det skal tit gøres nede i praktis... men jeg håber for dig at ´du får et positivt svar når du kommer derned...

Det var et bob bob svar.. Ikke helt god sædkvalitet men dog med mulighed for at få børn.. Men chancerne er  ikke ret gode.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.