Nogen der er eller skal være EUX studerende herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

mn

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Der har været meget ballade omkring den fordi ikke alle skolerne har mulighed for at starte op til August som det var planlagt. Det er primært de håndværksmæssige uddannelsessteder der har den på plads, men Handelsskolerne har åbenbart problemer med at få det op at køre. 

Har læst om den flere steder, og der står at man må ringe rundt til skolerne og høre. Ja tak, det gør jeg så... 

ja okay det virker da også underligt at de siger den skal starter, men ikke lige tjekker om det så kan lade sig gøre. men tror altså ikke skolerne er gået på ferie endnu, mit gæt ville være omrking den 1. juli går de på ferie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

metteswn skriver:

ja okay det virker da også underligt at de siger den skal starter, men ikke lige tjekker om det så kan lade sig gøre. men tror altså ikke skolerne er gået på ferie endnu, mit gæt ville være omrking den 1. juli går de på ferie

Ja det er virkelig skørt. Men det kan åbenbart være svært når man skal starte en ny uddannelse.

Ellers må jeg vente til næste år og så gøre det efter endt barsel hvor den så nok er på plads. Jeg ville bare gerne igang, for kan jo altid lære noget og evt. få afleveret lidt som man kan hive lidt merit på næste år, selv om jeg går fra på barsel i dec. 

Ved heller ik om jeg kan nå at blive optaget nu. Det jo forskelligt hvor sent de optager. Nogen siger Marts, og andre optager så længe der er pladser.

Nå jeg må se. Men tusind tak for hjælpen. 

Anmeld

19. maj 2011

mn

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det er virkelig skørt. Men det kan åbenbart være svært når man skal starte en ny uddannelse.

Ellers må jeg vente til næste år og så gøre det efter endt barsel hvor den så nok er på plads. Jeg ville bare gerne igang, for kan jo altid lære noget og evt. få afleveret lidt som man kan hive lidt merit på næste år, selv om jeg går fra på barsel i dec. 

Ved heller ik om jeg kan nå at blive optaget nu. Det jo forskelligt hvor sent de optager. Nogen siger Marts, og andre optager så længe der er pladser.

Nå jeg må se. Men tusind tak for hjælpen. 

sidste frist er da d. 5. juli, hvis man altså sørger ind på eksamensbevis

Anmeld

19. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

metteswn skriver:

sidste frist er da d. 5. juli, hvis man altså sørger ind på eksamensbevis

Det er det jeg siger. De skriver forskelligt. Et sted stod der Typisk 15/3.  Jeg søger jo så med min HGV. Må ringe rundt.  

Det er ihvertfald helt skørt. Nu må jeg lige se hvilke skoler der har den, for hvis jeg skal pendle flere timer hver dag kan det være lige meget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.