39+6 og ømme lårbasser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
tatii72 skriver:

Hvor kan jeg godt forstå dig. Er i uge 39 nu, og kan næsten ikke vente mere, har heller ingen tegn på at fødslen nærmer sig, ud over mens smerter 

Men jeg kan huske fra min sidste fødsel at jeg heller ingen tegn havde, ligepludselig gjorde det bare sindsygt ondt og 3 timer senere havde jeg min dejlige pige i mine arme. Tegnblødning, og vandet gik liiige før fødslen.

Nøj! det var en hurtig fødsel!

Glad for du kendertil følelsen! selv min mand er ved at være utålmodig nu, tiden har aldrig gået så langsomt som nu....

Det er som om tiden går stærkt fra man står med en positiv graviditetstest til man kommer til uge 37, derfra går det næsten baglæns....

Håber da bestemt min fødsel kommer til at gå i samme tempo som din første, men det ikke så tit man høre om førstegangsfødende der gør det så hurtigt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Minmio

Fru. Skovrup skriver:

Nøj! det var en hurtig fødsel!

Glad for du kendertil følelsen! selv min mand er ved at være utålmodig nu, tiden har aldrig gået så langsomt som nu....

Det er som om tiden går stærkt fra man står med en positiv graviditetstest til man kommer til uge 37, derfra går det næsten baglæns....

Håber da bestemt min fødsel kommer til at gå i samme tempo som din første, men det ikke så tit man høre om førstegangsfødende der gør det så hurtigt!

Jeg kan kun huske at det gjorde meget ondt lige pludselig. Alt andet husker jeg meget svagt

Men tro mig, når du er gået i aktiv fødsel så er du ikke i tvivl Alle de der plukveer med mens smerter er ingenting i forhold til rigtige veer som kommer hver 5 min.

Det bliver spændende at se om jeg føder lige så hurtigt denne her gang

Anmeld

19. maj 2011

Skovrup

tatii72 skriver:

Jeg kan kun huske at det gjorde meget ondt lige pludselig. Alt andet husker jeg meget svagt

Men tro mig, når du er gået i aktiv fødsel så er du ikke i tvivl Alle de der plukveer med mens smerter er ingenting i forhold til rigtige veer som kommer hver 5 min.

Det bliver spændende at se om jeg føder lige så hurtigt denne her gang

du har termin lige efter mig

håber bestemt det bedste for din fødsel

Anmeld

19. maj 2011

Minmio

Fru. Skovrup skriver:

du har termin lige efter mig

håber bestemt det bedste for din fødsel

Heeh ja I lige måde, du må lige skrive når der begynder at ske noget

Anmeld

19. maj 2011

KarinaIda

Hej..

Jeg er også i uge 39... (39+3) og jeg har de sdiste par uger haft vildt ondt forneden, kan nærmest ikke gå, rejse mig eller noget... Det er min 2. graviditet, men mærkede intet til dette i første graviditet, men der lå den lille også forkert...
Jeg går også bare og venter på der snart skal ske noget, men jeg har hverken mens. smerter eller noget Øv øv... Men min slimprop er dog gået - af flere omgange, så krydser for der snart sker noget  !!!

Men held og lykke med din kommende fødsel...

Anmeld

19. maj 2011

Skovrup

KarinaIda skriver:

Hej..

Jeg er også i uge 39... (39+3) og jeg har de sdiste par uger haft vildt ondt forneden, kan nærmest ikke gå, rejse mig eller noget... Det er min 2. graviditet, men mærkede intet til dette i første graviditet, men der lå den lille også forkert...
Jeg går også bare og venter på der snart skal ske noget, men jeg har hverken mens. smerter eller noget Øv øv... Men min slimprop er dog gået - af flere omgange, så krydser for der snart sker noget  !!!

Men held og lykke med din kommende fødsel...

håber snart der sker noget, held og lykke med den forestående fødsel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.