39+6 og ømme lårbasser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.483 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Hey.

Nu er jeg ved at være godt utålmodig, efter at se hvad det er for en dejlig dreng min mave gemmer på, men har ikke haft så meget der kunne tyde på at fødslen nærmer sig, ingen slim prop, ingen tegn blødning, ingen over energisk opryden....

men....

Har i nat vært øm i mine lår basser, helt ned til knæene, og lidt i lænden også, og har haft utrolig meget uro i benene, og vågnet adskillige gange i sengen og vågnede pga. det.
Det føles som om der kommer varme stråler ned gennem lår musklen, som faktisk er lidt små ubehagelige, lidt som menstruationslignende smerter...

Er det mon noget der betyder kroppen gør sig klar til fødslen? det håber jeg... for synes godt nok tiden går langsomt her til sidst.

Det vil måske være rart hvis i kunne forklare mig hvordan i havde det op til fødslen. Og hvordan fødslen startede, da dette jo er min første graviditet er jeg meget jomfruelig hvad dette angår.

Håber der er nogen der vil fortælle om jeres sidste del af graviditeten og op til fødslen.

Med venlig hilsen Fru. Skovrup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

mortilnoahogmelina

JEg vil da gerne fortælle om min .
Jeg havde absolut ingen tegn før dagen , jeg fik begyndende veer d 29 , de var præcis som mens smerter .
De startede kl 6 om morgenen , og blev bare værre og værre løbet af dagen , min slimprop var gået allerede i uge 31 , men den er nok gået igen uden jeg har opdagede det midt på eftermiddagen den 29 fik jeg tegn blødning og var nu klar over der nok snart ville ske noget , jeg kom på fg da kl var 22.30 omkring kl 00.30 der gik vandet og så fik jeg ellers lov at presse .
Så alt i alt havde jeg ingen tegn op vil kun på selve dagen . Fødte kl 01.39 d 30 ..

Men held og lykke med den forgående fødsel .
Knus

Anmeld

19. maj 2011

Skovrup

Pernille08 skriver:

JEg vil da gerne fortælle om min .
Jeg havde absolut ingen tegn før dagen , jeg fik begyndende veer d 29 , de var præcis som mens smerter .
De startede kl 6 om morgenen , og blev bare værre og værre løbet af dagen , min slimprop var gået allerede i uge 31 , men den er nok gået igen uden jeg har opdagede det midt på eftermiddagen den 29 fik jeg tegn blødning og var nu klar over der nok snart ville ske noget , jeg kom på fg da kl var 22.30 omkring kl 00.30 der gik vandet og så fik jeg ellers lov at presse .
Så alt i alt havde jeg ingen tegn op vil kun på selve dagen . Fødte kl 01.39 d 30 ..

Men held og lykke med den forgående fødsel .
Knus

mange tak for dit svar.

Det er bare så forskelligt hvordan alle de forskellige kvinders fødsel starter! og er så spændt på hvordan min den starter....

Hos dig skete det hele bare på én gang, ud over at slimproppen gik i uge 31....

Anmeld

19. maj 2011

mortilnoahogmelina

Fru. Skovrup skriver:

mange tak for dit svar.

Det er bare så forskelligt hvordan alle de forskellige kvinders fødsel starter! og er så spændt på hvordan min den starter....

Hos dig skete det hele bare på én gang, ud over at slimproppen gik i uge 31....

DEr er vildt meget forskel . Jeg var selv så spændt på hvordan min ville starte , jeg var så overbevist om at mit vand ville gå som det første , men det var så det sidste der skete i min proces
Ja alt skete bare her på en gang . Det var helt uvirkeligt . Og det gik bare så stærkt synes jeg .

Anmeld

19. maj 2011

Skovrup

Pernille08 skriver:

DEr er vildt meget forskel . Jeg var selv så spændt på hvordan min ville starte , jeg var så overbevist om at mit vand ville gå som det første , men det var så det sidste der skete i min proces
Ja alt skete bare her på en gang . Det var helt uvirkeligt . Og det gik bare så stærkt synes jeg .

Det vil jeg da sige er en god ting, at det går stærkt. Ud fra hvad jeg har læst mig til.

Jeg ser også meget frem til hvordan det hele starter hos mig, jeg glæder mig sådan til at se hvad han er for en lille dreng! og hvem han mon ligner mest, af sind, og udseende.

Anmeld

19. maj 2011

mortilnoahogmelina

Fru. Skovrup skriver:

Det vil jeg da sige er en god ting, at det går stærkt. Ud fra hvad jeg har læst mig til.

Jeg ser også meget frem til hvordan det hele starter hos mig, jeg glæder mig sådan til at se hvad han er for en lille dreng! og hvem han mon ligner mest, af sind, og udseende.

DEt forstår jeg godt , det er altid det som er mest spændene .

Jeg ved mange har deres veer i lænd og lår , så måske det godt kan være et tegn for dig .
Jeg selv fik kun veer i lænden i de sidste 3 veer jeg havde inden presseveerne
Men håber du snart har din lille dreng i armene .

Anmeld

19. maj 2011

Skovrup

Pernille08 skriver:

DEt forstår jeg godt , det er altid det som er mest spændene .

Jeg ved mange har deres veer i lænd og lår , så måske det godt kan være et tegn for dig .
Jeg selv fik kun veer i lænden i de sidste 3 veer jeg havde inden presseveerne
Men håber du snart har din lille dreng i armene .

Det er helt bestemt spændende!

Men bliver man ved med at lede efter tegn hele tiden, går tiden langsomt.

Men jeg håber sådan han snart kommer!

Tænkte også at ved at høre hvordan andre havde oplevet det, kunne jeg få en bedre fornemmelse for hvordan det evt. kunne starte.

Synes altid man høre vandet går som det første, men min graviditets bog jeg fik af lægen siger at det kun er 10% af alle fødsler der starter på den måde.

Glæder mig til at få min lille søn op på brystet første gang!

Anmeld

19. maj 2011

mortilnoahogmelina

Fru. Skovrup skriver:

Det er helt bestemt spændende!

Men bliver man ved med at lede efter tegn hele tiden, går tiden langsomt.

Men jeg håber sådan han snart kommer!

Tænkte også at ved at høre hvordan andre havde oplevet det, kunne jeg få en bedre fornemmelse for hvordan det evt. kunne starte.

Synes altid man høre vandet går som det første, men min graviditets bog jeg fik af lægen siger at det kun er 10% af alle fødsler der starter på den måde.

Glæder mig til at få min lille søn op på brystet første gang!

JA det er nemlig rigtig .
Jeg selv tænkte slet ikke over det . Jeg tænkte bare på at få jul og nytår overstået . havde termin 31 december og var så overbevist om at jeg ville gå over , men vupti så kom han sku dagen før , var så fantastisk .
Sendes en masse ve støv afsted til dig så han snart kommer ud til jer puuuust !!

Anmeld

19. maj 2011

Skovrup

Pernille08 skriver:

JA det er nemlig rigtig .
Jeg selv tænkte slet ikke over det . Jeg tænkte bare på at få jul og nytår overstået . havde termin 31 december og var så overbevist om at jeg ville gå over , men vupti så kom han sku dagen før , var så fantastisk .
Sendes en masse ve støv afsted til dig så han snart kommer ud til jer puuuust !!

mange tak!

Anmeld

19. maj 2011

Minmio

Hvor kan jeg godt forstå dig. Er i uge 39 nu, og kan næsten ikke vente mere, har heller ingen tegn på at fødslen nærmer sig, ud over mens smerter 

Men jeg kan huske fra min sidste fødsel at jeg heller ingen tegn havde, ligepludselig gjorde det bare sindsygt ondt og 3 timer senere havde jeg min dejlige pige i mine arme. Tegnblødning, og vandet gik liiige før fødslen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.