Det sker ikke så tit - men i dag har jeg lyst til....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

bobbles

åh dejlig skønt navn.. min hedder Mille maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Heidi B

Pia. skriver:

Tak - Ja man må gerne prale når det er ens børn ikk he he...

Det sjoveste er at det lige er min datter der vælger fodbolden frem for storebror og lillebror ... Mads (den mindste skal dog starte om ikke så længe)

Pia, hvor er hun sej....

Hvis Mads starter kan du så ikke give mig et praj... Jeppe og Mikkel vil nogen gange også... Måske hjælper det hvis der er en anden de kender...

Anmeld

27. maj 2011

Pia.

Heidi B skriver:

Pia, hvor er hun sej....

Hvis Mads starter kan du så ikke give mig et praj... Jeppe og Mikkel vil nogen gange også... Måske hjælper det hvis der er en anden de kender...

Hej Heidi... Mads vil meget gerne starte... Men han har det som Mikkel og Jeppe (gerne sammen med nogle andre) så måske skulle vi tage afsted sammen med drengene - jeg undersøger lige på onsdag hvad tid de små træner og så skriver jeg lige til dig... Milles træner havde nemlig sagt at Mads sagtens kunne komme ind på et hold han skulle bare sige til...

Knus og tak for de søde ord...

Anmeld

27. maj 2011

Pia.

Mille maria skriver:

åh dejlig skønt navn.. min hedder Mille maria

Og Min Mille hedder Mille Mathilde..

Anmeld

27. maj 2011

Heidi B

Pia. skriver:

Hej Heidi... Mads vil meget gerne starte... Men han har det som Mikkel og Jeppe (gerne sammen med nogle andre) så måske skulle vi tage afsted sammen med drengene - jeg undersøger lige på onsdag hvad tid de små træner og så skriver jeg lige til dig... Milles træner havde nemlig sagt at Mads sagtens kunne komme ind på et hold han skulle bare sige til...

Knus og tak for de søde ord...

Kanon.,..

Vi kan dog ikke denne onsdag... men er klar ugen efter...

Anmeld

27. maj 2011

Pia.

Heidi B skriver:

Kanon.,..

Vi kan dog ikke denne onsdag... men er klar ugen efter...

Jeg snakker bare med træneren her på onsdag om hvornår og hvad tid vi skal/kan komme med drengene og lade dem prøve om det er noget,,,

Ej ved du hvad tror lige jeg skriver til Mette (Jesicas mor fra Mads og Mikkels stur) for hun går selv til fodbold og det gør hendes ældste søn også (Nicklas) vender tilbage når jeg ved noget mere...

Knus ....

Anmeld

27. maj 2011

Heidi B

Pia. skriver:

Jeg snakker bare med træneren her på onsdag om hvornår og hvad tid vi skal/kan komme med drengene og lade dem prøve om det er noget,,,

Ej ved du hvad tror lige jeg skriver til Mette (Jesicas mor fra Mads og Mikkels stur) for hun går selv til fodbold og det gør hendes ældste søn også (Nicklas) vender tilbage når jeg ved noget mere...

Knus ....

Anmeld

27. maj 2011

Pia.

Heidi B skriver:

Stur var selvfølgelig stue - men den fangede du nok KNUS...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.