Det sker ikke så tit - men i dag har jeg lyst til....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.064 visninger
17 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

Pia.

.... At vise jer min store dejlige datter...

ja ud af tre børn hvor af to af dem er skønne drenge og et midter barn som er pige, så blev det Mille der blev min lille fodboldstjerne...

Hun er super dygtig - og ros er der nok af ....

Her er lige et par billeder fra hendes træning i går, hvor moren stolt vil vise jer hun SCOREDE... (Billede 2)

Knus Pia - Stolt mor

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

mulle7430

Pia. skriver:

ja ud af tre børn hvor af to af dem er skønne drenge og et midter barn som er pige, så blev det Mille der blev min lille fodboldstjerne...

Her er lige et par billeder fra hendes træning i går, hvor moren stolt vil vise jer hun SCOREDE... (Billede 2)

Knus Pia - Stolt mor

nice  smiler sødt

Anmeld

19. maj 2011

Pia.

mulle7430 skriver:

nice  smiler sødt

Tak - Ja man må gerne prale når det er ens børn ikk he he...

Det sjoveste er at det lige er min datter der vælger fodbolden frem for storebror og lillebror ... Mads (den mindste skal dog starte om ikke så længe)

Anmeld

19. maj 2011

mulle7430

Pia. skriver:

Tak - Ja man må gerne prale når det er ens børn ikk he he...

Det sjoveste er at det lige er min datter der vælger fodbolden frem for storebror og lillebror ... Mads (den mindste skal dog starte om ikke så længe)

jo det må man ihvertfalde  men synes desværre ikke folk og gode til og kommentere det   men jeg har lyst smiler ja jeg har kun tøser men 2 af dem spiller også bold ( 11 og 15 år )

Anmeld

19. maj 2011

SiLiMiMa

Pia. skriver:

Knus Pia - Stolt mor

Fedt!!

Lines veninde Josefine går også til forbold, men Line gider ikke. Hun går til spejder

heidi

Anmeld

19. maj 2011

Aves.

Eiii, hvor fedt altså....og så lige Mille der vælger fodbold, hvor godt... seje pige..

Anmeld

19. maj 2011

Rosa

Hvor er hun sej - og efter hvad jeg kan se også en urimeligt køn teen? Er det ikke meningen at man skal være kikset og have grimt hår og bøjle i den alder??? 

Anmeld

19. maj 2011

Diana...

Hun er bare SÅ sej. Og fed hun vil spille fodbold.

KRAM

Anmeld

19. maj 2011

Pia.

Rosa skriver:

Hvor er hun sej - og efter hvad jeg kan se også en urimeligt køn teen? Er det ikke meningen at man skal være kikset og have grimt hår og bøjle i den alder??? 

He he - hun er kun 8 1/2 år - så vi har stadig bumser bøjle og grimt hår til gode he he men mange tak ... Knus.

Anmeld

19. maj 2011

Pia.

Tusind tak alle sammen - hun er morens lille stjerne knus til jer alle ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.