søger hjælp tol en gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

med billeder ejjj undskyld...

kunne ikke lade være...

glæder mig til at høre om det

HAHAHAHA NEJ IK MED BILLEDERE HAHA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

twinboys

Anonym skriver:

HAHAHAHA NEJ IK MED BILLEDERE HAHA

Jamen vil jo gerne se hvor skøn en pakke han får,...

hvem er du bliver helt nysgerrrig... send mig da lige en pb... holder det for mig selv

Majbritt

Anmeld

19. maj 2011

karina pigen

Anonym skriver:

okay lyder fedt med sådan en kalender nu er min så ikke lige kalender typen og heller ikke så glad for billeder ( han er bange for andre ser dem) harr sagt han bare skal gemme dem godt. men det synes han ikke om..,

nej så skal man heller ik gøre det..

du kunne også overraske med en forførende middag der hjemme.hvis det skal være en gave på den frække siden .. ( mænd er jo vild med det frække ..hehe)

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Jamen vil jo gerne se hvor skøn en pakke han får,...

hvem er du bliver helt nysgerrrig... send mig da lige en pb... holder det for mig selv

Majbritt

hihi tror ikke lige  jeg tager nogle ...jeg er ny så du kender mig ikke ¨

vi  har ingen børn og får det nok desværre ALDRIG .

vi har lidt indlæringsvanskeligheder og det resultere i vi ingen uddanelser har.. eller får

kæresten går i skole og jeg går ledig..

vi er begge på kh.

vi vil meget gerne have børn. men jeg er bange for jeg ikke vil kunne give den nok. jo masser af kærlighed men der høre jo en masse andre ting med lektier forældremøde teenage år osv.. er bange for at mit barn ville blive mobbed fordi vi er som vi er ...

Anmeld

19. maj 2011

karina pigen

Anonym skriver:

vi har lidt indlæringsvanskeligheder og det resultere i vi ingen uddanelser har.. eller får

vi er begge på kh.

vi vil meget gerne have børn. men jeg er bange for jeg ikke vil kunne give den nok. jo masser af kærlighed men der høre jo en masse andre ting med lektier forældremøde teenage år osv.. er bange for at mit barn ville blive mobbed fordi vi er som vi er ...

indlæringsproblemer er jo ik arvligt..

og så længe i er bevidste om det.. jeg er bestemt ik god bogligt, og jeg er bevidt om at jeg når han begynder i skole må tag en snak med læreren samt lærer sammen med ham, hvis du forstår.. det vigtigst er sgu du elsker ham og støtter ham, og prøver så godt du kan!!!

Anmeld

19. maj 2011

malliebooh

twinboys skriver:

tillykke med dagen... køb en stor rød sløjfe ... tag dit tøj af bind den store røde sløjfe om dig og læg dig på sengen... en anden måde at få dig på

det virker skal jeg så lige hilse og sige!! Holy shit,..

Anmeld

19. maj 2011

twinboys

Anonym skriver:

vi er begge på kh.

ej det er jeg ked af at læse og ved du hvad jeg tror du skal kigge fremad og se det positive i livet og måske en dag dukker der alligevel en lille pus op...

Livet er heldigvis fuld af gode overraskelser

Majbritt

Anmeld

19. maj 2011

twinboys

MalleH skriver:

det virker skal jeg så lige hilse og sige!! Holy shit,..

jeps og det giver en masse gaver den dag også til pigen i sløjfen

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

karina pigen skriver:

indlæringsproblemer er jo ik arvligt..

og så længe i er bevidste om det.. jeg er bestemt ik god bogligt, og jeg er bevidt om at jeg når han begynder i skole må tag en snak med læreren samt lærer sammen med ham, hvis du forstår.. det vigtigst er sgu du elsker ham og støtter ham, og prøver så godt du kan!!!

det varmer tak

Anmeld

19. maj 2011

malliebooh

twinboys skriver:

jeps og det giver en masse gaver den dag også til pigen i sløjfen

det er lidt sjovt, for har selv 2 årsdag med kæresten i morgen.. jeg har desværre brugt den med mig selv indpakket.. det gav også meget god effekt.. så kan godt anbefale den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.