søger hjælp tol en gave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

958 visninger
21 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

Anonym trådstarter

heej damer kæresten og jeg har været sammen to år idag. og skal ned og have købt en gave. men ved ikke hvad jeg skal give ham for når man spørg ( jeg ønsker mig kun dig skat) JAMEN DU HAR MIG. hehe har i nogle ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Anonym trådstarter

op

Anmeld

19. maj 2011

twinboys

Anonym skriver:

heej damer kæresten og jeg har været sammen to år idag. og skal ned og have købt en gave. men ved ikke hvad jeg skal give ham for når man spørg ( jeg ønsker mig kun dig skat) JAMEN DU HAR MIG. hehe har i nogle ideer

tillykke med dagen... køb en stor rød sløjfe ... tag dit tøj af bind den store røde sløjfe om dig og læg dig på sengen... en anden måde at få dig på

Anmeld

19. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

twinboys skriver:

tillykke med dagen... køb en stor rød sløjfe ... tag dit tøj af bind den store røde sløjfe om dig og læg dig på sengen... en anden måde at få dig på

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

hey tak og en super god ide

Anmeld

19. maj 2011

twinboys

Anonym skriver:

hey tak og en super god ide

smiler hvis det bliver den så ønsker jeg en update smiler

Anmeld

19. maj 2011

karina pigen

jaa jeg lavede den frække, og fik taget nogen erotiske billeder oga lavede en kalender KUN til ham!!

han blev heeelt vild

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

smiler hvis det bliver den så ønsker jeg en update smiler

skal jeg nok

Anmeld

19. maj 2011

twinboys

Anonym skriver:

skal jeg nok

med billeder ejjj undskyld...

kunne ikke lade være...

glæder mig til at høre om det

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

karina pigen skriver:

jaa jeg lavede den frække, og fik taget nogen erotiske billeder oga lavede en kalender KUN til ham!!

han blev heeelt vild

okay lyder fedt med sådan en kalender nu er min så ikke lige kalender typen og heller ikke så glad for billeder ( han er bange for andre ser dem) harr sagt han bare skal gemme dem godt. men det synes han ikke om..,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.