Nogen der ved lidt om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Mira0911

foto på lærred skriver:

Hvordan kan det være?

Jeg skal have fjernet et efternavn og tilføjet et nyt... Og der skal jeg udylde nogen papire fra nettet og sende til sognet... Hvorfor jeg ikke kan gøre det på nettet, ved jeg ikke... Tror det skal sendes til det sogn man bor i uanset hvad... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Wimmie

Måske processen er forskellig fra sted til sted?

Min mand står midt i en navneændring lige nu (han tager mit efternavn), og han skulle sende dåbsattest (og vielsesattest fordi det er i forbindelse med at vi er blevet gift) samt navneændringspapirer til vores kirkekontor/sognepræst som skal foretage ændringen.

Vi kunne heller ikke gøre det over nettet - kun ordne betalingen; det kan man gøre med dankort på www.personregistrering.dk

Der stod i papirerne at det kan tage op til 2 uger, men vi snakkede med vores præst og han sagde at han ville ordne det på 5 minutter så snart han havde papirerne, så mon ikke bare de 2 uger er for at sikre sig imod travlhed, ferier osv.?

Anmeld

18. maj 2011

Mira0911

Wimmie skriver:

Måske processen er forskellig fra sted til sted?

Min mand står midt i en navneændring lige nu (han tager mit efternavn), og han skulle sende dåbsattest (og vielsesattest fordi det er i forbindelse med at vi er blevet gift) samt navneændringspapirer til vores kirkekontor/sognepræst som skal foretage ændringen.

Vi kunne heller ikke gøre det over nettet - kun ordne betalingen; det kan man gøre med dankort på www.personregistrering.dk

Der stod i papirerne at det kan tage op til 2 uger, men vi snakkede med vores præst og han sagde at han ville ordne det på 5 minutter så snart han havde papirerne, så mon ikke bare de 2 uger er for at sikre sig imod travlhed, ferier osv.?

Kan der kun betales med dankort? 

Anmeld

18. maj 2011

Wimmie

MoarJ skriver:

Kan der kun betales med dankort? 

Mener der var flere muligheder men kan ikke lige huske det...

Anmeld

18. maj 2011

Mira0911

Wimmie skriver:

Mener der var flere muligheder men kan ikke lige huske det...

Håber der er flere muligheder... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.