Nogen der ved lidt om det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Mira0911

Når man nu skal have ændret navn, om hvor lang tid sådan noget tager? 

Tager det 14 dage eller op til en måned eller mere? 

De papirer jeg skal udfylde, kan jeg ikke se nogen steder at der står dåbs attest skal sendes med... Så går ud fra det ikke skal med, da de kan se det hele under mit cpr nr... ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Mira0911

Den røg væk, så kommer lige op igen... 

Anmeld

18. maj 2011

Mira0911

18. maj 2011

bobbles

Det kan jeg da sagtens fortælle dig.. jeg skiftede mit efternavn i år til mit gamle ( fra før jeg var gift), jeg googlede navneændring på nettet og der kunne man sætte penge ind på en konto som man skal betale og så skal man bare ned med kvittering på ens kirkekontor så taster hun det på computeren også tager det 10 sek så er navnet ændret

Anmeld

18. maj 2011

Mira0911

Mille maria skriver:

Det kan jeg da sagtens fortælle dig.. jeg skiftede mit efternavn i år til mit gamle ( fra før jeg var gift), jeg googlede navneændring på nettet og der kunne man sætte penge ind på en konto som man skal betale og så skal man bare ned med kvittering på ens kirkekontor så taster hun det på computeren også tager det 10 sek så er navnet ændret

Så kort tid? 

Troede seriøst det tog over nogen dage altså op til 14 dage... 

Hvad så med sygesikring osv? Det kommer så senere, kirkekontoret giver besked videre til kommunen?

Anmeld

18. maj 2011

bobbles

MoarJ skriver:

Så kort tid? 

Troede seriøst det tog over nogen dage altså op til 14 dage... 

Hvad så med sygesikring osv? Det kommer så senere, kirkekontoret giver besked videre til kommunen?

ja så kort tid blev da os selv lidt overrasket over det tog så kort tid, nej man skal ikke vise sygesikring jeg skulle ikke.. hun skal bare se kvittering på at man har betalt også ændrer hun navnet så alt offentlig kommune, skat mm. ved de nye oplysninger..

Anmeld

18. maj 2011

Mira0911

Mille maria skriver:

ja så kort tid blev da os selv lidt overrasket over det tog så kort tid, nej man skal ikke vise sygesikring jeg skulle ikke.. hun skal bare se kvittering på at man har betalt også ændrer hun navnet så alt offentlig kommune, skat mm. ved de nye oplysninger..

Okey vildt.... 

Anmeld

18. maj 2011

foto på lærred

ja over nettet, så går det lynhurtigt.

Anmeld

18. maj 2011

Mira0911

foto på lærred skriver:

ja over nettet, så går det lynhurtigt.

Jeg kan ikke gøre det over nettet... Jeg skal sende papirene til sognet jeg bor i... 

Anmeld

18. maj 2011

foto på lærred

MoarJ skriver:

Jeg kan ikke gøre det over nettet... Jeg skal sende papirene til sognet jeg bor i... 

Hvordan kan det være?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.