onewish skriver:
Hej piger
Ja så har vi været til samtale ved Maigaard, og det var bare en super oplevelse !

Vi skal starte på det lange hormonbehandlingsforløb til IVF/ICSI. Vi glæder os meget til at komme igang.
Nu har jeg så lige et spørgsmål til jer der har været i hormon behandling...er det en skrøne man tager på i vægt, hvad har i oplevet?
Jeg vil selvfølgelig gøre mit for at spise sundt som jeg plejer, men ville også gerne vide om jeg burde være ekstra opmærksom på det. Jeg har lige tabt mig 10 kg og ønsker IKKE at de kommer på igen...jo hvis det er en baby det er skyld i det, er de mere end velkommen
onewish
Jeg frygtede selv at min vægt skulle stige, da vi startede i behandling. Jeg har været gennem 4 iui og er nu i gang med 1.ivf, og skal forhåbentlig have lagt et guldæg tilbage imorgen

Jeg har ikke taget på i vægt, på trods af mange hormoner. Jeg har et par gange taget et par kilo på i væske omkring ægløsningen, men det er forsvundet igen. Jeg har endda ikke spist nær så sundt og varieret som jeg plejer, da vi blandt andet står midt i en flytning, og så har jeg bare haft mere lyst til at spise præcis hvad jeg har haft lyst til.
Så jeg tror ikke du skal frygte det, med mindre du går ombord i slik og chokolade, og begynder at spise meget mere end du plejer.
Held og lykke med behandlingen.. Håber i får en guldklump ud af det
Anmeld