Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sikke en fantastisk besked....................hvor må i være lettede. Er så glad på jeres vegne.............
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Oliver&Troia <3 skriver: HEY Min søn er rask Det er en medfødt cyste som er hævet, den skal opereres væk inden for de næste 4uger, og sidder den lige bag huden, tager det måske 2-3 operationer, men de er uskadelige.... Hvis den sidder dybt operere de ikk før han bliver større for så sidder den tæt på nerven og rammer de den bliver han lam i ansigtet og den risiko vil de ikk løbe.... Men de mener den sidder lige bag ved huden så det er en bagatel Tak for jeres tanker og beskeder Knuz en meget lykkelig mor
HEY
Min søn er rask
Det er en medfødt cyste som er hævet, den skal opereres væk inden for de næste 4uger, og sidder den lige bag huden, tager det måske 2-3 operationer, men de er uskadelige.... Hvis den sidder dybt operere de ikk før han bliver større for så sidder den tæt på nerven og rammer de den bliver han lam i ansigtet og den risiko vil de ikk løbe.... Men de mener den sidder lige bag ved huden så det er en bagatel
Tak for jeres tanker og beskeder
Knuz en meget lykkelig mor
Åhh gudskelov..det er da bare den bedste af alle gode nyheder i dag.Trak jeg lige vejret lettet.Kææææmpe knus til jer og til dig. KærligstSussie
...kan virkelig forstå din lettelse af hele mit hjerte!
Fantastisk at han er rask
tusind tak allesammen
kæmpe til jer alle
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128