Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HEY
Min søn er rask
Det er en medfødt cyste som er hævet, den skal opereres væk inden for de næste 4uger, og sidder den lige bag huden, tager det måske 2-3 operationer, men de er uskadelige.... Hvis den sidder dybt operere de ikk før han bliver større for så sidder den tæt på nerven og rammer de den bliver han lam i ansigtet og den risiko vil de ikk løbe.... Men de mener den sidder lige bag ved huden så det er en bagatel
Tak for jeres tanker og beskeder
Knuz en meget lykkelig mor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor dejligt at høre at det ikke er andet
Oliver&Troia <3 skriver: HEY Min søn er rask Det er en medfødt cyste som er hævet, den skal opereres væk inden for de næste 4uger, og sidder den lige bag huden, tager det måske 2-3 operationer, men de er uskadelige.... Hvis den sidder dybt operere de ikk før han bliver større for så sidder den tæt på nerven og rammer de den bliver han lam i ansigtet og den risiko vil de ikk løbe.... Men de mener den sidder lige bag ved huden så det er en bagatel Tak for jeres tanker og beskeder Knuz en meget lykkelig mor
juhuuuu, dejligt at den ikke er ondartet...
tillykke med det...
super dejlig nyhed. sad og ledte efter en opdate fra dig. har tænkt rigtigt meget på din lille søn.
Arj hvor er jeg bare rigtig glad for at høre det.. Hvor er det bare rigtig skønt at det ikke var kræft.. Hvor dejligt
Er også helt oppe at køre Er bare så lykkelig
iiiiiiiiiihhh hvor dejligt at høre
Ej hvor er det bare FANTASTISKE nyheder JUBIII dejligt din lille dreng er rask det er bare så vidunderlig
Fantastisk opdatering
arh gud hvor har jeg tænkt på jer idag.. Har simpelthen vente på update Hvor er det dog bare skønt at høre...
KÆMPE KNUS til jer alle
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128